User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 15:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > printattavat dvd-levyt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Printattavat DVD-levyt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
helsinki
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemuksia kuinka hyvin printattavat DVD-levyt toimivat? Kuulin että jossain lehdessä oli ollut juttua että vain harva oli toiminut ok. Mikäköhän se levy oli ollut joka oli toiminut?
Aatelin tilailla Nierlestä:
DVD-R 4,7 GB Ritek 8x Nopeus printattava Inkjet 50-pakkaus /23 eur.

Onko tästä levystä kokemuksia?
Polttava mulla on NEC 2510

Kiitos palautteesta :)
ktorni
Member

1 tuotearvio
_
14. maaliskuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainoa toimiva oli mediakoodilla POMS3A. Eräs käyttäjäkommentti noista Ritekin levyistä: "Ritekin DVD-R A-Grade 8x G05 printablet Nierlestä on kuraa, en ole saanut yhtään toimimaan kolmella eri polttimella."

Itse ottaisin tämmöisen testipaketin, jos printableja etsisin: http://www.os-mediatrade.de/product_info.php?cPath=81&products_id=370&osCsid=57bc28c15677fafbb285a8d3ff046bcd
Zcribb
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2005 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käytän ainoastaan verbatimen printableja dvd ja cd levyjä pelaa hyvin. kaikki poltot onnistunu 8x ja on toiminu omassa dvd soittimessa (silvercrest) ja parissa ystävän vehkeessä sony, panasonic. suosittelen
henkka666
Suspended due to non-functional email address
_
14. maaliskuuta 2005 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verbatim - kaikki toimineet, muutamaa omaa polttovirhettä lukuunottamatta.

Hinta tosin pyörii n. 20?/10kpl, mutta ostan silti näitä jatkossakin.
Rovasti
Newbie
_
14. maaliskuuta 2005 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ehdottomasti jos nierlestä tilaa ni ainoastaan vaan verbatimin printattavia levyjä tilasin aikoinaan 25kpl satsin halpiksia ni ykskään ei toiminut vaan rupes n13 crapterin kohal pätkimää....
Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
15. maaliskuuta 2005 @ 02:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite olen käyttänyt tällaisia levyjä ja todella hyvin ovat toimineet DVD-R 4,7 GB (G) RITEK G05 A-Grade 8x Nopeus printattava Inkjet Cakebox 25-pakkaus hinta 12.49?

Polttavana Pioneerin DVR-108
jetsetmor
Newbie
_
16. maaliskuuta 2005 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bulkpaq 4x oli ainakin mulle täysi susi satsi. Sama juttu ollut kahdella kaverillani joille levyt lahjoitin.
RoyalGuru
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2005 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nierlestä tilasin Ritekin 8x DVD+R 4,7 GB Mega Packin jotka on non printed levyjä. Hyvin polttaa ainakin mulla (HP DVD 600c)ja pöytäsoitin toistaa hienosti! eikä ollu edes kalliita, 150kpl -> 37,99€
steppe
Junior Member
_
28. maaliskuuta 2005 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilasin dvdmediasta satsin RITEK G05. Ensimmäiset 20
polttoa, yksi onnistunut. Sitten seuraavat 20:tä printtasin kuvan valmiiksi, joista yksi epäonnistunut.
Nyttemin olen printtaillut kuvat sitten poltto, niin on
toiminut. Noin 2,3 Gigaa menee ilman ongelmia kuvattomaan
ja kuvalliseen täydet. Syytä ei tiedä.
handeran
Member
_
28. maaliskuuta 2005 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RITEK G04 A-Grade poltot on menneet näin
NEC 2510a = 3 levyä koitettu kaikki susia,palaa 2gt ja tilttaa siihen (luultavasti vanha fw ongelma)
LG GSA-4163b = levyt palaa loppuun mutta yli 4gt:n menevä data on epävakaata, 3,5 gt tuntuu olevan turvallinen raja näille kiekoille(ainakin tässä erässä).
Tumpsu
_
28. maaliskuuta 2005 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LG GSA-4163b on polttimena. Mitä levyjä suosittelisitte? Verbtimet on tietty parhaita mutta onko mitää halvempaa mutta silti hyvää?
EsaMa
Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen käyttäny Nierlestä tilattuja Prodyen 8x printattavia DVD levyjä... ei yhtää sutta, priima tavaraa.
Mainos
_
__

_
teha73
_
3. huhtikuuta 2005 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos steppe neuvosta auttoi minulla gigatain levyihin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > printattavat dvd-levyt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy