Ongelma DVD-R:n kanssa
|
|
zinedine
Suspended due to non-functional email address
|
16. maaliskuuta 2005 @ 14:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on sellanen probleemi, että tekemäni dvd-r varmuuskopio ei suostu pyörimään... Ostin näitä levyjä(mirror platinum) nierle:stä. Luulen, että vika on levyissä? Vai voiko vika olla kenties joku muu...?
(Muut ovat arvostelleet nämä levyt ostamiseni jälkeen erittäin huonolaatuisiksi)
aloittelija
|
ktorni
Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2005 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän se vika tosiaan ole niissä levyissä. Jos ovat vieläpä niitä väärennettyjä TYG02-levyjä, niin ovat kyllä huonoista huonoimpia.
|
zinedine
Suspended due to non-functional email address
|
16. maaliskuuta 2005 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
ok, nyt selvis, levyt on ihan paskoja.
alkaa taas kauhee selvittelyrumba ja nierle on ihan perseestä.
aloittelija
|
ToNDE85
Account closed as per user's own request
|
4. toukokuuta 2005 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
joo, mulla samoja levyjä, eikä yksään oo viidestä toiminu. Ootteko lähetelly levyjä nierlelle takaisin? Onko korvanneet aina ja tarviiko itse maksaa postikulut, kun lähettää viallisia levyjä sinnepäin?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2005 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: nierle on ihan perseestä
Nierle on paras mutta nuukana olet ostanut paskaa.
|
MissBlue
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2005 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Nierle on paras
Nierle on huijari, tilaan laatumerkkiä, tulee roskaa, korvauksesta ei puhettakaan.
|
mjp3
Junior Member
|
4. toukokuuta 2005 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelisin jotain muuta kaupaa kuin Nierleä, sieltä on viimeaikoina tullut monelle todella huonoja levyjä. (Eikä muuten ole olleet niitä halvimpia). Vakiovastaus reklamaatioon: Kokeile eri firmwareja, eri asemia yms.. paskaa.
|
vervex
Member
|
4. toukokuuta 2005 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa ottaa selvää minkä mediakoodin levyt toimivat omassa asemassa parhaiten ja ostaa sitten niitä. Nuo halvat levyt on useimmiten vielä feikkejä. Tietysti asemakin voi olla nirso levyjen suhteen.
Tunnetusti laadukkaista aihioista voiskin kerätä tänne foorumille jonkin sortin listan.
Quote: tilaan laatumerkkiä, tulee roskaa, korvauksesta ei puhettakaan
Mikä laatumerkki kyseessä?
Etkä sano, että Samsung. :)
|
Kalle76
Member
1 tuotearvio
|
4. toukokuuta 2005 @ 22:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen myös tilannut nierlestä noita mirror platinum dvd-r 8x levyjä. Poltossa oli ongelmia neron kanssa mutta onesilla poltto onnistuu moitteettomasti, polttimena on lg 4160b.
|
MissBlue
Senior Member
3 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2005 @ 07:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Kannattaa ottaa selvää minkä mediakoodin levyt toimivat omassa asemassa parhaiten ja ostaa sitten niitä. Nuo halvat levyt on useimmiten vielä feikkejä. Tietysti asemakin voi olla nirso levyjen suhteen.
Tunnetusti laadukkaista aihioista voiskin kerätä tänne foorumille jonkin sortin listan.
Quote:tilaan laatumerkkiä, tulee roskaa, korvauksesta ei puhettakaan
Mikä laatumerkki kyseessä?
Etkä sano, että Samsung. :)
TDK. Tilasin niitä, koska Suomesta ostetut TDK:t toimivat loistavasti, polttotulos lähes virheetön ja levyt toimivat kaikissa DVD-asemissa ja ulkoisissa soittimissa (siis niissä, mitä nyt pääsin kokeilemaan) ongelmitta. Tilasin vielä tavallisia, mutta Nierle sitten katsoi hyväksi lähettää printattavia. Mediakoodi niissä kyllä oli TDK, en tiedä, olivatko väärennettyjä vai mitä, mutta ehkä 1/10 toimi edes jotenkuten, kun polttonopeuden piti maksimissaan 2x. Kun sitten asiasta reklamoin, niin ensin tuli pari vastausta, että kokeile eri asemalla, kokeile uudella firmiksellä, uhraa vastasyntynyt karitsa täysikuun aikaan ja suunnilleen muuta yhtä älykästä. Nierle tuskin suostuu uuden aseman ostoa korvaamaan, vaikka semmoisenkin lopulta hankin, vaikkei se tulosta miksikään muuttanut.
Kun heille ystävällisesti sitten selitin, mitä olen kokeillut ja pyysin tietoa, että haluavatko he roskansa takaisin vai heitänkö suoraan roskiin, niin lopettivat vastaamisen viesteihin täysin.
Tuollaisen kokemuksen jälkeen on aivan varmaa, että moisesta puljusta en tule ikinä tilaamaan mitään, enkä sitä myöskään suosittele kenellekään.
Verkkokaupan suoratoimitukset ovat toimineet hyvin, viimeisin tilaus lähti pe-la yönä ja tavarat tulivat eilen ovelle, tai no, kävivät ovella, mutta kun arkipäivät pitää viettää työn parissa, niin hain ne sitten illalla postista. Hinnat ovat kohtuulliset ja toiminta moitteetonta ja tavarakin sitä, mitä tilaa, joten en näe mitään syytä alkaa leikkimään epävarmojen puljujen kanssa.
|
MissBlue
Senior Member
3 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2005 @ 07:05 |
Linkki tähän viestiin
|
tuplakappale tuhottu
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2005 @ 07:06
|
Mainos
|
|
|
vervex
Member
|
5. toukokuuta 2005 @ 09:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, TDK:lla on joitain ihan hyviä aihioita. Nuo printattavat taas tuntuvat olevan yleisesti ottaen todella heikkolaatuisia.
Se on tietysti valitettavaa käytöstä Nierleltä, että lähetetään väärää tavaraa eikä sitten suostuta sitä korvaamaan. Hankala sanoa siihen muuta, kun ei ole yritysten kanssa ikinä joutunut tosissaan tappelemaan(muiden kokemuksista tietysti kuullut), yksityiset on sitten asia erikseen.
|