User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 06:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vanhoilla koneilla adsl ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vanhoilla koneilla adsl ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samsirius
Newbie
_
16. maaliskuuta 2005 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on neljä pc:tä verkossa. Kahdessa näistä koneista on ollut aikaisemmin isdn-yhteys. Nyt olen yrittänyt laittaa "laaja kaistaa"(adsl) kaikkiin koneisiin huonolla menestyksellä.
Motukan merkkiä en nyt muista mutta siinä on paikat neljälle ethernet piuhalle. Niissä kahdessa koneessa joissa ei aiemmin ole ollut mitään yhteyksiä netti toimii heti kun laittaa piuhan verkkokorttiin. Nämä kaksi muuta taas ei toimi....?? Yhteysasetuksista laitettu täpit kohtiin "älä koskaan muodosta yhteyttä puhelin verkon kautta" muutenkin asetusten pitäisi olla mielestäni kunnossa. Kaikissa koneissa on xp käyttis.
Olisiko ehdotuksia?
FleshW
Junior Member
_
17. maaliskuuta 2005 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles ajaa toimimattomilla koneilla ohjattu verkon asennus läpi. Itse törmäsin modeemi---> DSL siirtymässä kummallisiin toimimattomuusongelmiin, mutta tuo verkkohommelin läpiajo sai asiat toimaamaan.

yhteys lähiverkon kautta

ja yhteys keskittimen kautta kuten muissa koneissa esim nuo asetukset.

-I typ-o. Therefore i am-
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vanhoilla koneilla adsl ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy