Tehtävienhallinnan muistit laskettuna yhteen muistinkäyttö
|
|
Member
|
17. maaliskuuta 2005 @ 13:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistäs johtuu, että kaikkean tehtävienhallinnassa näytettävien prossessien muistivaraus lasekettuna yhteen on pienempi kuin mitä muistinkäyttö on kokonaisuudessaan?
Prosessien mukaan käytettävänä muistia pitäisi olla alle 300 Mt, mutta muistin käyttö systeminfon ja suorityskyvyn mukaan on yli 600 Mt.
Onkos tätä mahdollista korjata jotenkin. Vai jättääkö tuo prosessien listaus laskematta kaikki prosessin aloittamien säikeiden muistintarpeen. Tuskin se sellaista voi mun mielestä tehdä.
Ei osannut laittaa < merkkiä otsikkoon.
Explore
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2005 @ 13:16
|
Erkkimon
Senior Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Wintoosaki vie muistia, varsinki WinXP. -Ja paljon!
BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.
Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
|
urnin
Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
se nyt johtuu siitä, että kun joku prosessi sammuu, jää yleensä muistiin turhaa kamaa. esimerkiksi freeramxp ohjelmalla saa turhat muistin varaukset pois.
|
Erkkimon
Senior Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan. RAMbooster ja RAMmedic on ihan jees. RAMmedic vieläpä osaa säännöstellä muistin käyttöä. Eli sanot sille, että muistia saa käyttää 60% ja niin käy. Sitte siinä on joku nappula, jossa lukee jotaa tällasta "Free RAM" tjsp. Siinä se repii kaiken ylimääräsen muistia vievän prosessin pois listoilta.
BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.
|
Moderator
7 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2005 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Myös MaxMem on hyvä... lisää kuvakkeen kellon luo jossa liikkuu nauha ja väri kertoo paljo menny sit vaa painaa sitä nii tyhjentää...
pitää ite lisätä pikakuvake Käynnistys kansioon et käynnistyy wintoosan käynnistyessä...
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2005 @ 19:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse suhtaudun hieman skeptisesti noihin muistiohjelmiin
...eivät ainakaan minulla ole tuoneet muuta muutosta kuin yhden ohjelman lisää muistia syömään.
|
Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä sain itselleni jopa sen melkeen 300 megaa tilaa lisää
Explore
|
Erkkimon
Senior Member
|
19. maaliskuuta 2005 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh, skeptikon kannattaa ensin testata
ohjelma, ennenku tuomitsee. Katos ku mulla
on muisti kortilla: 256 muistia eikä rahaa
ostaa uutta. Kuukausrahaa 10 eskoo/kk.
Menee sitä rahaa muuhunki eikä tollee
pääse rikastumaa. Pakko oottaa kesää, et
pääsee kesätöihi.
EDIT: Älysin juuri viestini irrationaalisuuden.
Muisti kortti on vähä niiku muistikortti!
HAHHAH! Vasen suupieleni nousi lähes millin
ylöspäin huomatessani tämän hassun jutun!
Ähähähähä!!!!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2005 @ 11:07
|
Mainos
|
|
|
Toymaatti
Senior Member
|
19. maaliskuuta 2005 @ 12:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Heh... Erkkimon, on hienoa että osaa nauraa itselleen, mutta ole kuitenkin varovainen ettei suupielet repee :D Niijja, taidat olla tuhlailevainenkin.
Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
|