Paras torrent ohjelma?
|
|
Senior Member
|
17. maaliskuuta 2005 @ 19:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Haluaisin tässä tiedustella että mitä torrent ohjelmia te käytätte ja mikä on teijän mielestä paras?
Ite käytän ABC:tä koska se on helppo käyttönen ja olen vaan tottunu käyttämään sitä alusta asti.
|
Junior Member
|
17. maaliskuuta 2005 @ 23:03 |
Linkki tähän viestiin
|
BitComet on kans hyvä ohjelma. Yksi hyvä ominaisuus siinä on jonka takia sitä käytän on se että ennenkuin alkaa lataa voi valita mitkä tiedostot paketista haluaa.
Se on myös helppokäyttöinen kun tottuu.
Toisaalta ei ABC:ssä mitään vikaa ole mutta ominaisuuksiltaan se on aika köykänen, käytän sitä itekin välillä.
|
pe5ta
Suspended due to non-functional email address
|
18. maaliskuuta 2005 @ 05:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Azureus on toiminut hyvin, varsinkin sen uusi versio.azureus.sourceforge.net
|
Senior Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 05:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Bitcomettin minä vaihdoin juuri kun ABC ei oikein tuntunut toimivan, kaatuili satunnaisesti :|
-janne

|
Senior Member
5 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2005 @ 05:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä en tollasia käytä , mutta pojat on kehunut azureusta.
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2005 @ 06:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen susinut pitkään BC:tä...nyt toi G3 on mun valinta...enemmän hallintaa mitä imutetaan missä järjestyksessä ja enemmän tietoa/statistiikkaa. I'm a Nerd.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Member
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2005 @ 06:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse pidän Azureuksesta. Helppo käytää. Ei vaadi paljon proussutehoja. Mutta säätöjäkin löytyy "tarpeeksi". Eli saa säädettyä juuri sellaiseksi kuin haluaa.
E6750 @ 3,2GHz | MSI Neo P35 | Nvidia 8800 GTS | 2Gb ddr2 800MHz | Antec 180 | Samsung 225BW | Maxtor 200SATA Seagate 200SATA Seagate 80ATA | Be Quiet! 550W | Logitech G5
|
psymbiote
Senior Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
BitTornado. En ole muita edes kokeillut.
|
Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 08:37 |
Linkki tähän viestiin
|
bitcomettia ennen käytin ja käyttäisin vieläkin ellei se olisi kielletty eräillä sivustoilla.. nyt on sitten bitspirit ja tuntuu pelaavan ihan ok...
muistaakseni ABC:n versiossa 2.7.0 on kans se ominaisuus että voi valita mitkä filut lataa
|
BatManuel
Junior Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse käytin aluksi BitCometia -> kaatuili.
Kaveri suositteli BitLordia -> kaatuili.
Syy selvisi.. em. ohjelmat eivät tule toimeen Normanin virusohjelman kanssa.
Tällä hetkellä käytän Azureusta ja olen ainakin toistaiseksi ollut tyytyväinen..
|
Senior Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 09:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuulema on Normanin kanssa ongelmia joillain, kuten Bitcometilla. Mutta itselläni ne hävisivät kun Norman haki itselleen jonkun isomman päivityksen (piti bootata kone). Siitä lähtien toimineet hyvin :)
-janne

|
konverter
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2005 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
ABC - ei mitään ylimääräisiä juttuja helppo ja vakaa.
Exeem - ihan ok ! vähän filuja jaossa.
|
maako
|
18. maaliskuuta 2005 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
azureus on ihan toimiva.
T:Kakka
|
Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
xbt client on kanssa ihan kokeilemisen arvoinen... erittäin simppeli
|
Moderator
7 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2005 @ 12:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on Linuxissa Azureus ja BitTorrent 4.0.0 ja hyvin toimii.. Azureus lataa ihan hyvin ja näyttää tietoja kiitettävästi...
wintoosassa käytin silloin kun se oli BitTornadoa ja se oli ihan pätevä ja toimikin hyvin
|
tatemus
Member
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2005 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
BitComet on nykyään bannissa muutamilta ulkomaisilta trackereilta eli vaikeaa sitä on enää hyväksi sanoa.
itse käytän BitComettia ja ABC:n testiversiota 2.8.0:aa.
en ole viitsinyt sitä javapohjaista azua käyttää.
eiköhän se paras löydy kokeilemalla.
|
Moderator
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2005 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Azureuksesta on myös spywarellisia versioita liikenteessä, sourceforgen sivuilta lataamalla moiselta välttyy.
|
Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 13:47 |
Linkki tähän viestiin
|
näkyy abc:stä olevan jo 3.0 rc1 versiokin...
|
blackmoon
Junior Member
|
18. maaliskuuta 2005 @ 20:17 |
Linkki tähän viestiin
|
pannaan nyt vielä oma lusikka soppaan; oli ~vuoden azureus nyt on ollut ~4kk bitcomet ...ja lopputulos: azu 2 - comet 9!!!
(kaikkialle oon cometilla päässyt, eli noista banneista ei oo hajuakaan, vaikka luen itseni jonkinasteiseksi veteraaniksi:))
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2005 @ 20:20
|
Önssi
|
19. maaliskuuta 2005 @ 03:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Bitlord on toiminu aineski meikäläisellä hyvin,näkee hyvin lataustiedot ja voi valita mitä tiedostoja lataa.Kokeilin exeemiä vastikään mutta melko huonosti löyti mitä halusin ja latausnopeus oli aika heikkoa.
|
Takajammu
Member
1 tuotearvio
|
19. maaliskuuta 2005 @ 03:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkä takia cometti on bannissa? Itselläni toiminut aina moitteettomasti
|
Junior Member
|
20. maaliskuuta 2005 @ 08:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: muistaakseni ABC:n versiossa 2.7.0 on kans se ominaisuus että voi valita mitkä filut lataa
Edge, väitit että ABC:stä on ilmestynyt tuo 2.7.0 versio. En itse ole tuohon törmännyt. Mistäköhän tuon sais?
ABC on muuten yksi parhaista johon törmännyt. Alkaa lataa maan kaikista nopeimmin ja otta yhteydet parhaiten vaikka muut eivät saisi yhteyttä.
Päivän jatkoa kaikille
|
Member
|
20. maaliskuuta 2005 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
ei se mikään virallinen versio ole vaan testiversio ja viimeisin versoio tällä hetkellä taitaa olla 3.0 RC2... sourceforgesta abc:n projektisivuilta nuo löytyy
|
neggis
Member
|
21. maaliskuuta 2005 @ 05:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Terminal-windowia, eli käynnistän suoraan phytonilla koodatun pätkän. Käskyn vipujen hallinnassa oli hiukan opettelemista, mutta on varamasti kevein "clientti" mitä löytyy.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2005 @ 05:18
|
Mainos
|
  |
|
urnin
Member
|
21. maaliskuuta 2005 @ 05:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Sen olen huomannut, että abc alkaa viemään ihan "kivasti" koneen tehoja kun imuttaa tarpeeksi montaa juttua samaan aikaan. En tiedä miten muilla torrent ohjelmilla, sillä käytän kuitenki itse edelleenkin abc. Sen verran ikävästi alkaa välillä tökkimään, että suljen abc:n pelailun ajaksi. Tosin mun kone on vähän vanha/tehoton.
|