User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > vocsub filtteri ei näy virtualdubissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vocsub filtteri ei näy VirtualDubissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lepa82
Newbie
_
1. tammikuuta 2003 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs on vikana?

Vocsub on asennettu, mutta filtteriä ei löydy.

Yritän tehdä divx:stä VCD:tä teksteineen.
Wire
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2003 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistitko laittaa VobSub asennuksessa täpän VirtualDub:lle???
lepa82
Newbie
_
2. tammikuuta 2003 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo nyt se onnistu, mutta

TMPGEnc ei tunnista tätä minun
tekemää fileä jonka tein sillä Frame serverillä.

Tulee Illegal stream format.

Mitä tehdä?
Wire
_
3. tammikuuta 2003 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan sulla VFAPI asennettuna??

Edit: Kun PseudoAvi tehdään DVD2AVI:lla täytyy Help valikossa olla VFAPI plugin päällä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2003 @ 05:41

lepa82
Newbie
_
3. tammikuuta 2003 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihin minä DVD2AVI:a tarvin?

Minulla on netistä saatu Divx file.

Joka toimii hyvin omassa playerissa.
Wire
_
3. tammikuuta 2003 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ups! Sori oletin että teet DVD->VCD

----8<---- Klips-----------
Muistathan, että sinulla täytyy olla VirtualDubin Frame Server asennettuna? Jos et ole sitä tehnyt, VirtualDubin hakemistosta löytyy ohjelma nimeltä AuxSetup.exe jonka ajamalla saat tämän käyttöösi :-)

Tämän tehtyäsi Frame server pyörii. ET SAA SULKEA VIRTUALDUBIA TÄSSÄ VAIHEESSA! Jätä ohjelma päälle, minimoi se vaikka trayhyn jos ikkuna häiritsee sinua.
----8<---- Klips-----------

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2003 @ 09:43

lepa82
Newbie
_
3. tammikuuta 2003 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on frame server auki kun yritän ladata tiedostoa TMPGE:hen.

Eli jos mulla on tiedosto X ja teen
sillä frame serverillä tiedoston y.avi ja yritän avata sitä TMPGE:ssä niin tulee voi virhe ilmoitus.

Alkaa ottaa jo päähän ku ei toimi.
Wire
_
3. tammikuuta 2003 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässähän alkaa kohta kikat loppua. Olet tietysti päivittänyt kys. ohjelmat uusimmiksi versioiksi?
Mainos
_
__

_
Portsu73
_
3. tammikuuta 2003 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu tota samaa ongelmaa. Tuntuu että se viittaisi ääneen jotenki.jos äänet jättää pois ni toimii.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > vocsub filtteri ei näy virtualdubissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy