User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 06:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sp2 asennuksen jälkeen kone tilttaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SP2 asennuksen jälkeen kone tilttaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. maaliskuuta 2005 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, SP2 asennuksen jälkeen kone ei suostu aina käynnistymään suosiolla. Eli kun starttaa koneen, menee jumiin jo sisäänkirjautumisvaiheessa. Saa toimimaan kun avaa koneen vikasietotilassa ja etsii palautuspisteen joka toimii. Olen ajanut spybotin, ad-awaren ja f-securen virusohjelman ja mitään ei löydy. Kaikki päivitykset haettu Windowsille. Kenelläkään vastaavasta kokemusta ja tietoa/keinoa miten tästä ongelmasta pääsee eroon?
DivxPro
Suspended due to non-functional email address
_
19. maaliskuuta 2005 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen huomannut vastaavan vian kun on asentanut SP2:sen Windows Updatesta. Sitten kun asensi SP2 cd-levyltä niin asentui ilman mitään ongelmia. Joten jos et ole asentanut SP2 cd:ltä niin kannattaa kokeilla.
Erkkimon
Senior Member
_
19. maaliskuuta 2005 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SP2 on ongelmapesäke. Itselleni se aiheutti ongelmia ja tänään oon vastannu kolmee viestii jossa valitetaa, et SP2 vetää konetta turpaa.

Sillee toimii paremmin, että ymppäät sen SP2:n asennuslevylle ja asennat Wintoosan korjausasennuksella. Ite en tota oo kokeillu, mut teoreettisella tasolla pitäis toimia.

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
Jusef
Member
_
19. maaliskuuta 2005 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SP2 on aiheittanut monelle paljon harmaita hiuksia. Kaverilla meni kone täysin jumiin eikä sitä siitä saatu tokenemaan (ehkä oli vaan ammattitaidosta kyse :D )Tiiä uskaltaasko sitä itte kokeilla jos vaikka toimis.
Erkkimon
Senior Member
_
19. maaliskuuta 2005 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sitä pitää kokeilla! Katos ku Xtreme on niiku elämän suola! :P

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Toymaatti
Senior Member
_
19. maaliskuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa hoitaa ensin ajuripäivitykset ajantasalle, varsinkin jos kone(tai joku sen komponentti)on hiemankin vanhempi(>1v). Mahdollisesti myös uusi bios vois auttaa. Ammattilaisen suusta kuultuna myös se, että asentaako SP2 updatesta itse vai automaatilla voi vaikuttaa asiaan??(suostus oli, asenna itse), ja tietenkin erikseen. Huom. SP2 jälkeen on tullut lisäpäivityksiä.

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
Member
_
20. maaliskuuta 2005 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on tästä aivan sama kokemus, mutta ei ole hajuakaan miten sen saa pois. tapahtuu tätä samaa edelleen.
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näinhän se meni... Ei siitä eroon päässyt muuta kuin asentamalla XP uusiksi puhtaalle alustalle... Nyt toimii.
Moderator

7 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla kun oli xp niin sp2:sen kanssa ei ollut mitään ongelmia....

Erkkimon
Senior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kaller, tarkotatko, ettet tiedä, miten SP2 saadaa pois?

Muistaakseni se piti poistaa Lisää tai poista ohjelmia -sovelluksella.

Senior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ymmärtääkseeni kannattaa liittää sp:t xp:n käynnistyslevyyn, mikkisoftan sivuilla on ohjeet siihen. silloin pitäisi päästä eroon ongelmista mitä tulee kun asentaa ne eri aikaan. on kuitenkin sen verran tärkeä päivitys tuo sp2 että suosittelen koneelle sen ymppäämään.
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2005 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ymmärtääkseeni kannattaa liittää sp:t xp:n käynnistyslevyyn, mikkisoftan sivuilla on ohjeet siihen.
Yritin tota ettiä suomi- että lontoo puolelta, mutta onnistuin sen välttämään. Mistähän se ohje löytyy?
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2005 @ 10:38

Mainos
_
__

_
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2005 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, kiitoksia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sp2 asennuksen jälkeen kone tilttaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy