User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokian asiakaspalvelu...?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokian asiakaspalvelu...?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
satajet2
Member
_
20. maaliskuuta 2005 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä kuuluuko tänne mutta laitoin kuitenkin... eli onko kukaan saanut ikinä nokian asiakaspalvelusta mitään palvelua. Ajattelin vain kun itse kirjoitin sinne tossa joulukuun alussa kysymyksen nokia 3220 ja pc suite ongelmasta mutta sieltä ei ole vielä tähän päivään mennessä vastattu...=( olen kyllä kirjoittanut sinne jo viisi kertaa.

...
urnin
Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 04:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä oo paljoo ollu tarvetta nokian asiakaspalveluun, kun yleensä saa ihan nopean vastauksen ongelmiin esimerkiksi tällä foorumilla :)
satajet2
Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo olen yrittänytkin jo kysellä täällä mutta en ole saanut mitään toimivaa vastausta. Kun ongelma on se että puhelin on toi 3220 ja pc suite on se uusin versio eikä ne sovi yhteen eikä sovi vanhempi suitekaan... kyse on puhelimen ohjelmisto versiosta joka on 03.30 tai jotain ja se ohjelmisto just ei sovi sen pc suiten kans yhteen...
luin siit vaan jostain ja nokialta en ole tosiaan saanut pienintäkään vinkkiä siihen.

...
psymbiote
Senior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tuo sun mainitsema softa versio ei ole uusin, niin käy päivittämässä.
satajet2
Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mutta käsittääkseni se ongelma koskeekin vaan näitä uusimpi softia... ei se ainakaan tästä vanhemmassa softassa ollu... siis toi vika. Empä tiiä sit saako niitä vanhoja softia mistää...

...
laspa
Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillu tätä http://www.nokia.com/nokia/0,8764,60688,00.html
nimittäin ton löysin kun ensin valitsin puh-mallin ja sit ohjelmistot nii tää aukes (nokian sivuilla)
Hammeri
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta nokian asiakaspalvelusta sen verran olen kuullut että ei sieltä saa vastaukseksi kuin taukomusiikkia.
satajet2
Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu siis kyse on siitä että toi pc suite minkä nokian sivuilta saa niin on liian vanha tähän puhelimeen... tai siis tähän luurin ohjelmistoon... ja vanhemman ohjelmisto version luurin se kyllä käy.

...
Senior Member

2 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
satajet2
Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaapelinkin ajurit on uusimmat mutta ei silti pelaa...

...
emule
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2005 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosta nokian "asiakaspalvelusta" vielä,oon lähettäny 3 sähköpostii mut ei ainakaan vielä oo tullu mitään vastausta.(lähetin ekan noin 4 viikkoo sitte)
satajet2
Member
_
23. maaliskuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo hei ilmottele jos saat sieltä joskus vastauksen. Tosiaam mä lähetin jo viime joulukuussa... tais olla viä 22.12 eikä mitää...=(

...
Mainos
_
__

_
Unna
Suspended due to non-functional email address
_
23. maaliskuuta 2005 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite olen sanut aina vastauksen. Kerran jopa soittivat asiakaspalvelusta vaikka en ollut pyytänyt yhteyden ottoa puhelimitse. Asia koski puhelinta jota huolto ei "osannut"/halunnut korjata (puh. n. kuukauden vanha). Kummasti kuitenkin huolto oppi korjauksen heti Nokian yhteyden oton jälkeen. Saivat virtanäppäimen toimimaan.

a-niin kuin aloittelija
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokian asiakaspalvelu...?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy