User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 09:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > jälleen minä...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jälleen minä...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Seeker_99
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 03:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyisin sellaiseen apua kuin että jotta kun...
Asentaisin depianille dc++ mutta onko sille tehty sitä, vai tarviiko asentaa wine ja käyttää sitä kautta...???
Onko debianille mitään hitech videon editointi ohjelmaa ??? Että silleen...
Tattista vaan taas auttajilleni

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
silloin kun en ole väärässä...
Erkkimon
Senior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi sun otsikot on kyllä kieltämättä ihan hauskoja. :P

DC++ winellä on täysin surkea. Hanki Valknut. Veikkaisin, että tulee apt-getillä:

su
[salasana]

apt-get install valknut

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
Seeker_99
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 05:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuullostaa hyvältä...

Minäpä koitan sitä seuraavaksi...

Vähän huumoria näin alku kevääseen... :D

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
Seeker_99
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma...
Ilmoitti että
Valkut pakettia ei löydy...

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
Seeker_99
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 05:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis valknut... pakettia

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
Seeker_99
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mutta synaptic löysi tuon valknut paketin...
Tänks för hjelp...

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
Moderator
_
21. maaliskuuta 2005 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa sitten tulevaisuudessa kokeilla apt-cache search [paketti] jos ei heti lähe asentumaan (noin siis saat paketin nimen selville jotta voit asentaa sen normaalisti), toiki valkunut olis voinu olla vaikka valknut0 tms jolloin apt ei tajua sitä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2005 @ 09:55

AlluDaMan
Member

3 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2005 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saaks manttaa valknutin????? ja miten

AMD PHENOM II 545 3.0GHZ AM3
ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO PWM
ASUS M4N78 E-SATA 8CHANNEL ATX
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB)
1000GB SATA2 7200RPM
ATI RADEON HD4870 1GB GDDR5 PCI-E
22X DVD+-RW DL SATA
600W ATX Virtalähde 120MM
Artic Cooling 92MM

Win 7
Erkkimon
Senior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Manttaa?

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

AlluDaMan
Member

3 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2005 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mandrake (10.1)

AMD PHENOM II 545 3.0GHZ AM3
ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO PWM
ASUS M4N78 E-SATA 8CHANNEL ATX
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB)
1000GB SATA2 7200RPM
ATI RADEON HD4870 1GB GDDR5 PCI-E
22X DVD+-RW DL SATA
600W ATX Virtalähde 120MM
Artic Cooling 92MM

Win 7
Erkkimon
Senior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saa. Käännä sorsista. :P

Tietyst kannattaa kokeilla Mandraken omaa paketinhallintaa ensin. Pääset helpommalla. Muuten kyllä varmaanki joudut kääntelemää sorsista.

Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2005 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > jälleen minä...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy