User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 07:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ogg tiedosto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ogg tiedosto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zackh
Newbie
_
21. maaliskuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis, miten mä saan .ogg filet pyörimään?? Kun itte yrittänyt mm. ffdshow:lla (tosin mulla ei ole hajuakaan miten se toimii, joten sekin ois kiva tietää) ja olen myös koettanut saada sen muutetuksi avi. muotoon VirtualDubMod:illa, mutta WMP ei pysty pyörittämään koko paskaa. Ace Media Player pelaa äänen suhteen, mutta kuvaa ei ole. Voisiko joku YSTÄVÄLLISESTI auttaa??
FleshW
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun tietämykseni mukaan (joka ei ole paljoa) .ogg tiedosto on pelkkä äänitiedosto (vrt. mp3) jos samaiseen formaattiin pohjautuvaa kuva+äänitallennetta haetaan niin sen pääte pitäisi olla .ogm .

Eli en oikein usko että sieltä sitä kuvaa edes löytyy.
(tähänkin heitän että suurella todennäköisyydellä olen väärässä mutta näin muistelen)

-I typ-o. Therefore i am-
psymbiote
Senior Member
_
21. maaliskuuta 2005 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas sarjassamme: kertakaikkiaan loistavasti nimetty topic! Nyt kun tuo haku toimintokin on saatu loistavasti toimimaan, niin porukka ei tajua nimetä topiccejaan kunnolla, että siitä olisi vielä jotain hyötyäkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2005 @ 18:06

Moderator
_
21. maaliskuuta 2005 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ogg_directshow.cfm

@Zackh: Huom! Nimesin otsikon edes vähän paremmaksi. Miksi? Lue psymbioten kommentti. Pyritään kirjoittamaan jatkossa ne otsikot enemmän ongelmaa kuvaavaksi, kiitos.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2005 @ 18:12

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2005 @ 06:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikäli on äänitiedosto niin winampin pitäisi toistaa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > ogg tiedosto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy