User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 12:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > existi.net
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
existi.net
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mcseal
Newbie
_
24. maaliskuuta 2005 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kauan tuntuu toi vahvistusviestin tuleminen tuolta existi:stä.Eilen laitoin (ke) hakemuksen... tai sitten oon hätähousu
Member
_
24. maaliskuuta 2005 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainakin jos on hotmail käytössä niin nuo vahvistusmailit tuppaa menemään junkmailin joukkoon
mcseal
Newbie
_
24. maaliskuuta 2005 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo luukku.com hehe :)
satajet2
Member
_
24. maaliskuuta 2005 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En suosittele käyttämään sivustoa... koska minä rekisteröidyin sinne ja vahvistus tuli kyllä heti (hotmail) ja sille kaikki sujui hienosti mutta eipä mennyt kun kaksi tuntia niin en pääse enää kyseiselle sivustolle ollenkaan... tulee vain 403 Forbidden
Unauthorized IP address. Epäilisin että bannit on tullu mut syytä en tiedä. Sielä ei ole missään sähköposti osoitetta johon voisi kirjoittaa ainoastaan irc osote on mutta minä en osaa sitä käyttää että voisi siellä käydä kysymässä mikä on vikana.

...
Senior Member
_
24. maaliskuuta 2005 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
satajet2: oot tietysti proxyn takana?

-janne

satajet2
Member
_
24. maaliskuuta 2005 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eikö sitä yleensä...?! Mitää asetuksii en oo muuttanu ja kaks tuntii ennemmin toimi. Kaikki muut kyllä toimii hienosti.

...
SirSakke
Newbie
_
25. maaliskuuta 2005 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kaikki torrent-sivustot eivät välttämättä tykkää siitä, että yhdistetään proxyn kautta. Ei luulisi olevan kova vaiva ottaa proxyä pois käytöstä.
satajet2
Member
_
25. maaliskuuta 2005 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuskin oon väittänytkään että olis kova homma mut ei se auta. Ja jos meinaat kysyy et miksi ei auta niin siksi ei auta kun kyllä kokeilin.

...
satajet2
Member
_
23. huhtikuuta 2005 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja tuli viel mieleen ku selailin näit vanhoja postauksii et ei sielt exististä ees tuu niitten mukaan mitää vahvistus mailia... paitsi et sillon ku itte reggasin sinne niin kyl sillon tuli.

...
hpk1989
Suspended due to non-functional email address
_
26. huhtikuuta 2005 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä tulee vieläkin sähköpostiin... onko noita muita paikkoja kun existi ja datamoon niinkun suomalaisia??? tiiän kyllä The Pirate Bay mut ei jaksais sieltä hakee. Tai miten saa yhteyttä datamooniin tai existin ylläpitoon kun uppi ei toimi aluks nyt oon saanu asian hoidettua
ISOimage
Suspended due to non-functional email address
_
27. huhtikuuta 2005 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän noita löytyy esim: finbytes
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2005 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja noista kolmesta tuo finbytes on myös paras.
DJhessu
Newbie
_
2. toukokuuta 2005 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä on tapahtunut kun en ole pääsyt vähään aikaan existi sivuille?
tatemus
Member

1 tuotearvio
_
2. toukokuuta 2005 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mitä on tapahtunut kun en ole pääsyt vähään aikaan existi sivuille?
kyllä itse olen sinne päässyt aivan hyvin,oletko proxyn takana?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2005 @ 16:21

mcseal
Newbie
_
2. toukokuuta 2005 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvin toimii
Mainos
_
__

_
DJhessu
Newbie
_
2. toukokuuta 2005 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ratkaisin vian, PeerGuardian esti pääsyn sivuille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2005 @ 19:05

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > existi.net

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy