User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mikä olis hyvä kortti, jolla ottaa vhs kuvaa koneelle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä olis hyvä kortti, jolla ottaa VHS kuvaa koneelle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lepa82
Newbie
_
3. tammikuuta 2003 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko ehdotuksia?

Nytten on vain kortti jossa on TV-out.

Mikä ohjelma on hyvä tuossa VHS-->kovo kopioinnissa?
co22
Newbie
_
3. tammikuuta 2003 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos raha ei ole ongelma ni hommaa Pinnacle Studio Deluxe (~500e). mukana tulee tuommoinen Blue/Breakout Box josta löytyy kaikki tarpeelliset liitännät In/Out... lisäksi saat myös ammatilais-tason videoeditointi softan...
Itse olen pistänyt jo melkein kaikki vanhat vhs:t divx:iksi kovolle. Ja mikä parasta; kaikki onnistuu vain parilla napin painalluksella.
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
_
3. tammikuuta 2003 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on All-In-Wonder Radeon 8500DV, ja alkuvaikeuksien jälkeen olen ollut tyytyväinen. Mukana tuli kaukosäädin, kohtalaisen hyvät ohjelmat ja "FireWire" portti löytyy myös (DV-IN/OUT). Soundblaster Liven kanssa eivät löytäneet yhteistä säveltä, joten live lähti vaihtoon.

Eihän tämmönen ole tietenkään ton Pinnaclen tasonen varmaankaan, mutta samassa kortissa on myös suhteellisen laadukas näytönohjain myös, niin voi myös pelata. Tässä on myös erillinen boksi, josta löytyy Analogiset Audio-Video IN/OUT, sekä SPDIF Out(AC-3 DVD:stä Atin omalla softalla) ja DV-IN/OUT (FireWire).

Softana tuli mukana Ulead Video Studio 5.0, jolla kyllä saa jonkinlaista editointia tehtyä, en ole hirveästi sitä käyttäny.

Myös ajastimella toimiva kaappaus (Digital VCR), Teksti-TV ja TV-on-Demand (Ajan siirtäminen, eli tv-ohjelman voi laittaa pausella ja jatkaa kun taas itselle sopii.)

Kortista varmaan tulee myös, tai voi ollá jo olemassa 9000-sarjan uutuus.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mikä olis hyvä kortti, jolla ottaa vhs kuvaa koneelle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy