User Käyttäjä Salasana  

tiistai 31.12.2024 / 00:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kaukosäädin toimintaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaukosäädin toimintaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
26. maaliskuuta 2005 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla tuli TV-kortin mukana kaukosäädin ja siihen sopiva vastaanottaja joka menee TV-korttiin. Harmi vain, että kaukosäädin ei toimi kuin pelkästään TV-kortin mukana tulleessa TV:n katselu softassa, eikä sillä ole vaikutusta muihin soittimiin... Onko mitenkään mahdollista saada kaukosäädin toimimaan esim. BsPlayeriin ja millä ohjelmalla/asetuksilla? Itse en ole googlettamalla mitään järkevää löytänyt. Kiitoksia jo etukäteen avusta =)

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
pkaksp
Moderator
_
26. maaliskuuta 2005 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BsPlayerista en osaa sanoa mut ainaki Winamp:iin sai ladattua pluginin kaukosäädintä varten... oiskohan sitten BsPlayeris sama juttu...

Edit: googlella löysin muuten tuollaisen:
http://www.dr-hoiby.com/remote/index.php

Eli käsittääkseni bsplayerin saa myös toimiin kaukosäätimellä... Koita kattella googlel lisää tietoa. Hakusana "Bsplayer remote"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2005 @ 18:16

ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
26. maaliskuuta 2005 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänkjuu!

eDiTTiä :

No eipä nuista paljoa apua ollut, noihin pitäisi itse tehdä com-porttiin kaukosäädin tai jotain muuta vastaavaa. Tuota TV-korttiin tulevaa kakea ei tunnu saavan toimintaan mitenkään :(

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2005 @ 11:02

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kaukosäädin toimintaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy