User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 10:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kaatuileeko emule ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaatuileeko Emule ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Premier3
Suspended due to non-functional email address
_
3. tammikuuta 2003 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaatuileeko teillä Emule ?
Minulla kaatuilee vähän väliä, eikä uudestaan asentaminenkaan auta. Toinen asia on, että se syö aivan helvetisti muistia, 20mb menee melkeen sekunnissa.
Mitä päivityksiä Emuleen olikaan ?
tika87
Member
_
7. tammikuuta 2003 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllä se sillain kaatuili, että kun jätti yöksi imuttamaan ja ammulla(tai no..koska sitten nousikin =) nousi, niin oli ohjelma kaatunut..nyt on joku versio(ei mitään tietoa mikä) ja ei vissiin enää pahemmin kaatuile..mutta kun niitä eri versioita on aivan liikaa..mutta uusin tää ei varmaan oo..kun tää toimii hyvin niin mitä sitä vaihtamaan =P
BLK
Member

3 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2003 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannatta kokeilla myös Emuulin modeja, itelläni plussa moodi ja kaatuu erittäin harvoin.
Member
_
7. tammikuuta 2003 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kaatuile!! eMule tipahtaa aina jaloilleen, että on siitä kiva otus! :)
imuveikko
Newbie
_
8. tammikuuta 2003 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdoin McAfee virusskannerin Norton Internet Securityyn niin loppui eMulen kaatumiset. Menee muutenkin "thorough scan" kolmasosa-ajassa entisestä. Piti tosin Kazaalla ekaks imuttaa tuo Nortoni kun ei pysynyt eMule pystyssä...
whiteboy
Junior Member
_
28. tammikuuta 2003 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se välillä kaatuu, mutta eihän tämän windows xp muutkaan sovellukset kyllä ole olleet kaatumatta. :D
hevonen
_
28. tammikuuta 2003 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä en saa eMULEA toimimaan Win XP prosessionaalissa. Olen suojannut koneen palomuurilla . Missähän vika?
imuveikko
Newbie
_
29. tammikuuta 2003 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jepjep,

Otapa se XP:n palomuuri pois päältä niin pitäisi toimia paremmin. Laitat sitten itse jonkun muun palomuurin missä sitten annat luvan eMulelle ottaa niitä yhteyksiä. Tähän tietysti sopii joku sellainen missä niitä asetuksia voi aika vapaasti säätää.
On toiminut tähän mennessä ihan OK jopa XP:n ja kaapelimodeemin yhdistelmällä kunhan vaan "Palvelun" "tarjoaja" (...joo tässä tulee mun mielestä erikseen kun olen tyytymätön sekä palveluun että hintaan...) ei vaan nyt muuttelis mitään kun meni tossa jo muutama päivä säätäessä...
Member
_
30. tammikuuta 2003 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän Emule v.23 Tarodin versiota ja on pari kertaa kaatuillut.
Mutta se kuuluu asiaan. ;)
mosselman
_
30. tammikuuta 2003 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on eMule v0.25(Tarod 16d) ja kaatuilee usein, ei se vielä mitään mut kun se hukkaa kesken eräsiä imutuksia kun se kaatuu... se ei ole kivaa. Onko keinoa saada niitä takas kun ne kumminkin on siellä emule/temp kansiossa, mut muuli ei tunnista niitä enään
Member
_
30. tammikuuta 2003 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa asentaa eri versiot eri hakemistoihin ja kokeilla miten ne toimii ettei tuu yllätyksiä. Niin minä teen..
Mainos
_
__

_
mosselman
_
30. tammikuuta 2003 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täytyypä testata, jospa vaikka auttais
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kaatuileeko emule ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy