User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 00:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule on fucking hidas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emule on fucking hidas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RockaBill
Newbie
_
28. maaliskuuta 2005 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii mitkä kannattais olla ja mistä sais emulen säädöt/asetukset?
Mun emule on ihan tajuttoman hidas. Se ei lataa oikeen yhtää mitää.
Hyvällä onnella saattaa olla tullu ehkä yks kappale yös jos hyvin käy...en tiä mikä on mutta hidas on.

Auttakaapas.
Moderator

5 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2005 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kuules se on nyt vaan niin että eMule on hidas (huomaa
nimi :D) Mutta eMule "nopenee" kunhan vaan jaksat jakaa, eli jakamisesta saa krediittejä jotka sitten oikeuttavat sinut jonojen ohi, mutta vain silloin jos olet jakanut samalle käyttäjälle paljon tavaraa jolta yrität ladata!!
[tulikohan tarpeeks epäselvästi :D]

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Senior Member
_
29. maaliskuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RockaBill
Newbie
_
29. maaliskuuta 2005 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kuinkas ne tunnisteet saa muutettua esim. matalasta korkeaksi, kun mulla on aina matala
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
29. maaliskuuta 2005 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa tehdä seuraava juttu, Emulen oma portti testi, eli Asetuksista Yhteydet ja sielt kohta Portit, klikkaahan testaa portit ja kato meneekö kaikki puhtaasti läpi.
Itelläni on nyt ulkoinen palomuuri ja nyt on ongelmia Emulen kanssa, aikasemmin oli vain F-Securen palomuuri ja sillon ei ollut mitään ongelmia. Sillon kun Emule toimi, niin ei se hidas minulla ollut, riippuu tietysti, että montako lähdettä löytyy.
Tos on minulle tarpeeks laittaa Dc++ toimimaan ^^
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule on fucking hidas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy