User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 08:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kevyt bittorrent-client?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kevyt BitTorrent-client?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
S_V_K
Newbie
_
30. maaliskuuta 2005 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä olisi vähän muistia kuluttava ja muutenkin kevyt BitTorrent-ohjelma Windowsille? Mitään muuta ei pitäisi olla kuin mahdollisuus jatkaa automaagisesti kaikkia keskenjääneitä latauksia (ettei tarvitsisi joka .torrentia avata uudestaan jatkaessa), joka lienee nykyään perusominaisuus kaikissa clienteissä?
peeke
Member
_
30. maaliskuuta 2005 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan niitä moniakin clienteja, mutta parhaiten omien kokemusten perusteella Abc toimii ainakin vanhemmassakin käyttöjärjestelmässä/ heikompi tehoisessa koneessa, ja se monipuolinen ja helppokäyttöinen. Tehokkaampiin koneisiin suosittelen ylivoimaisesti azureusta joka oli kokeilemistani ainoa jossa ei jaksa pyöriä vanhemmassa koneessa...valitettavasti.
juuso17
Junior Member

3 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2005 @ 03:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Azureus on näppärä eikä mielestäni liian muistisyöppö, mutta se käyttää javaa, joka haukkaa muistia reippaasti. Asetusten kanssa saa olla tarkkana, ettei kone mene nurin pitkissä sessioissa.
Mynthon
Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Azureus on näppärä eikä mielestäni liian muistisyöppö, mutta se käyttää javaa, joka haukkaa muistia reippaasti. Asetusten kanssa saa olla tarkkana, ettei kone mene nurin pitkissä sessioissa.
Pfft... kaveri kysyy vähän muistia kuluttavaa ja kevyttä bittorrent-clienttiä, niin yks ehottelee just kaikista raskainta ja muistisyöpöintä clinua?!? Azureusta käytän kyllä itsekkin monipuolisten ominaisuuksia ja säätöjen takia.

Ja asiaan. Uusin perus bittorrent-client (v.4.0.1) ymmärtää jatkaa latausta ilman, että torrenttia täytyy erikseen aukaista ja ohjelma on kevyt.
http://www.bittorrent.com/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2005 @ 04:29

zack2k
Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 04:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC on todella kevyt ja sisältääkin sitten rutkasti erilaisia asetuksia. Uusin versio jopa tukee batchtorrentin sisältä lataamista (vain valittujen tiedostojen lataus).
Senior Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Perus BitTorrent-clientti on varmasti ihan hyvä vaihtoehto. Tosin ei BitCometkaan ole mikään hirveä muistisyöppö.Selkeä ja kevyt käyttöliittymä. BitComet on oma suosikkini.

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/p2p_ohjelmat/p2p_ohjelmat/bitcomet.cfm
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. huhtikuuta 2005 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC on kevyt ja vakaa. Eli pointsit sille.

Senior Member

3 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2005 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC ei ole kevyt, vie muistia pitkissä sessioissa melko paljon, mutta ei kuitenkaan yllä Azureuksen syöpöttelyn tasolle.
Member

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BitComet ei tehoja tuhlaa ja jatkaa siitä mihin jäi , vaikka kone kaatuisi kesken kaiken muun puuhastelun . Lyömätön yhdistelmä uuden peerguardianin kanssa . Lopeta etsintä ja käytä niitä :) Azureus ainakin piti tätä konetta kovilla (athlon 2000+)vanhan pg:n kanssa .
Äänestystä voi ja pitääkin jatkaa , mikä on paras , makuasia ->
Puksi
Newbie
_
3. huhtikuuta 2005 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta kokemuksestani suosittelen bitcomet:tia . Olen käyttänyt Azureustakin. Liian raskas.
Moderator

7 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2005 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse en tajua miksi azureusta sanotaan raskaaksi... voi tietenki johtua että käytän linuxii ja sen takia käyttis ei syö taustalla resursseja liikaa... no en ole kokeillu windowsissa... vaa linuxissa ja tyytyväinen oon.. :)

AfterDawn Addict
_
3. huhtikuuta 2005 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mun XP:ssä ainakaan ole mitään eroa esim. ABC:n ja Azureuksen tai sitten BitCometin välillä. Samanlaisia kaikki :D

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2005 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jannejt, ookko ny ihan tosissas, koska mulla on kans susessa azureus ja se on _älyttömän_ hidas. Siis vaikka välilehdeltä toiselle siirtyminen kestää joskus kymmeniä sekunteja. Varsinkun kun torrentin filulistaa katsoo, niin lataus kestää _ikuisuuden_.
Juce
Member
_
4. huhtikuuta 2005 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut päivittää JRE:n? Itselläni XP:ssä on JRE 1.4.2_07 ja Azureus 2.2.0.2. Pyörii ilman erikoisempia viiveitä.
zack2k
Member
_
5. huhtikuuta 2005 @ 04:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistivät tuon Azureuksen pilalle. Azureus 2.1.X.X versiot pyörivät sutjakasti koneessa, kuin koneessa. Azureus 2.2.X.X on taasen toinen asia...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2005 @ 04:16

Mainos
_
__

_
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. huhtikuuta 2005 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC ei ole kevyt, vie muistia pitkissä sessioissa melko paljon, mutta ei kuitenkaan yllä Azureuksen syöpöttelyn tasolle.

No mukavaa että olet tätä mieltä, tosin itse olen täysin eri mieltä. Mulla on ollut kaiken maailman clienttejä koneella ja abc on ollut ylivoimaisesti kevyin ja toimivin minulle.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kevyt bittorrent-client?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy