User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 19:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ie sekoilee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
IE sekoilee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pulttiboi
Junior Member
_
30. maaliskuuta 2005 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Internet explorer 6 ei näytä joillain sivuilla olevia gif-kuvia. Esim. iltasanomien sivujen säätiedot-sivulla oleva gif kuva ei näy joka on aika oleellinen. Olen huomannut joillain muillakin sivuilla saman kuten suomi24, mut sielää se ongelma ei tule aina vastaan. Missäköhän vika?? En ole tietääkseni mitään interner asetuksia muuttanu...
Moderator

7 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos oot asentanu vasta windowsin uusiks nii sun pitää varmaa hakee flashplayer 7 et näkyy... se kyllä auttaa näyttämään animaatiot mut ne saattaa olla samalla tekniikalla... onko ennen näkyny...googleen flash player nii löytyy se...

mutta.. Miksi ihmeessä käytät mikkisoftan tunnettua roskaimuria IE6:sta... mikä tahansa on parempi ja voin suositella Mozilla Firefoxia.. osaa hakee kaikki tommoset liitännäiset kute flash 7, java, shockwave ym.
http://www.mozilla.org/products/firefox/
eikä tolla tuu roskaa kone täytee kute IE6.. 10min ilma suojaa nii lataa aika reilusti vakoiluohjelmii mulla alle 10min ku tuli 15kpl eikä pelkki cookieita... Mutta nyt on Linux.. :D ei tuu mitää...

pulttiboi
Junior Member
_
30. maaliskuuta 2005 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole asentanut wintoosaa uudestaan, vika tuli yhtäkkiä. Oon huomannu kansa ton et tulee noita ihmeen cookieita.. Kiitti vinkeistä! Täytyy laittaa se firefox.
jokisam
Suspended due to non-functional email address
_
30. maaliskuuta 2005 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
firefox lol. Opera rules porukka luulee et firefox on hyvä mut ei tod. sitä mainostetaan paljon mutta opera toimii paljon paremmin
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2005 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@jokisam:
aika pitkälti mielipidekysymys... oon ite käyttäny Operaa ja iha hyvähä se on mutta raskaampi (on mukana kaikkee kuten perus mozillassa)... saaha sitä ottaa kummatkin ja kokeilla kumpi parempi... itselläni on Debianissaki Firefox ja olen erittäin tyytyväinen...

ja kuhan ei ole IE:tä nii kaikki hyvin.. Opera tai Firefox... mielipidekysymys...

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ie sekoilee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy