User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 21:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiiri ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hiiri ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tompi
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mksi microsoft hiiri alkaa aina yhtäkkiä pyöriin kummasti tää on optinen hiiri
m4k3
Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vähän vois tarkentaa kyllä...
kato että alusta on sopiva, jos se on joteki vääränlaine ni se hiiri särisee sillee ruudussa
Moderator
_
31. maaliskuuta 2005 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata käyttää kovin väritettyä/kuvioitua alustaa. Katso, että alusta on puhdas ja että hiiren pohja on myös puhdas roskista..jo yksi hius riittää aiheuttamaan häiriöitä.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
urnin
Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos se sattuu olemaan langaton kuten minulla (ikävä kyllä), kannattaa katsoa onko patterit tyhjiä :\

++B[>++++<-R]+++++1/2+++++|+[>>+>>+A<<<<-]>>[<IN[<+>>>+<<-]>>[<<+
>>-]<-]<<--$-.>><++[>+<-]&&>F[>>[<<<+>>+>-]<U[>+<-]<-]>>[-]
<<<[>+>+>C++-<<<-]>++++.>K.-----.>.
Toymaatti
Senior Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta jos todellakin
Quote:
hiiri alkaa aina yhtäkkiä pyöriin kummasti
niin kyllä se silloin on pirunriivaama ;)

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
zack2k
Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 03:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
niin kyllä se silloin on pirunriivaama ;)
Logitechin perus lankagalliset optiset ovat ainakin.

Onko omat ajurit asennettu, vai käyttääkö windowsin mukana tulleita? Asenna sen omat jotka tuli joukossa.
pkaksp
Moderator
_
1. huhtikuuta 2005 @ 04:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toymaatti.. AD:n manaaja.. :)
Jorie
Junior Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osta parempi hiiri esim logitechin mx 510/518. itellä oli perus optinen ja pomppi minne sattuu nyt mx 510 ja ei tee mitään mitä en tee minäkään=)
*HAWK*
Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos patterit on tyhjät ni ei se mihkää mee. mulla on myöskin alustassa enemmän kuvia kun mun taustakuvas ni eikait siin? Mutta mun hiirinmaton ympärillä on kiiltävä legendaarinen kartta-alusta, jossa kirkas muovi-päällyste, siihen kun vielä aurinko paistaa tai on joku kirkas esine vastaanottimen tiel niin se häiritsee hiirtä. Eiköhä niillä halvemillaki hiirillä pärjää... ei tää vielä nii kaupallinen maailma oo
Moderator

7 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2005 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo elikkä hiirimattona mahd. hyväkuntone puhas ja mielellää yksvärinen... sitte just kannattaa kattoo ettei lukijasilmässä oo mitää...

mulla vammas aina hiiri liikku minne sattu..ku oli vanha hiirimatto joka oli aika kulunut... nyt vaihoin uutee eikä oo vammannu kertaakaa... microsoftin perus-optine, lankalline...

Mainos
_
__

_
Jorie
Junior Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin kyllähän tavallisella optisella pärjää mainiosti jos ei paljoa pelaile...
mutta kun paljon pelailee niin onkin eri juttu hiirimattona minulla on steelpad 3s ja kyllä olen ollut tyytyväinen ostokseeni vaikka maksoikin 35?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiiri ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy