User Käyttäjä Salasana  

maanantai 30.12.2024 / 23:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > millä asetuksilla digikuva aviksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millä asetuksilla digikuva aviksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
onkonäin?
Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 05:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Mulla on ulkoinen Hauppaugen digikortti koneessa ja oon tallentanu kuvaa koneelle Showshifterillä ja pakannut myöhemmin virtual dubilla. Ja käsittääkseni kuva kannattaa kaapata ensin jollain muulla codecilla eikä suoraan pakata aviksi?

Oon ite käyttäny alla olevia codecceja. En muista noita versio numeroita, kun en pääse niitä nyt kattoo.

Kaappaus: Morgan Codec
Kuvan pakkaus: Divx Codec (2-pass)
Äänen pakkaus: lame Codec

Mitä itse käytätte? Olisi myös kiva, jos joku kertoisi vähän millä asetuksilla.

PS. Yritin etsiä foorumeilta asiasta juttua, mutta ei tuntunu löytyvän vastausta. Asian vierestä löytyi viestejä kyllä paljonkin.
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2005 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lennosta ei voi tehdä 2-pass tai nth-pass pakkausta joten kaappaus mahdollisimman pienellä pakkauksella ja sitten kaapattu materiaali pakataan lopulliseen muotoonsa.
huffyuv on hyvä jos kovalevytilaa löytyy, mutta koska kyseessä on digitaalikortti niin kannattaa materiaali tallentaa sellaisenaan transport streamina ja ajaa se sitten vaikka autoGK:n läpi divx tai xvid muotoon.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > millä asetuksilla digikuva aviksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy