User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 17:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > tolle turkasen dosboxille ei kelpaa mikää libslang.so.1
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tolle turkasen DOSBoxille ei kelpaa mikää libslang.so.1
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Erkkimon
Senior Member
_
2. huhtikuuta 2005 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii. Siinä on mun ongelma. Eli kun mä en voi elää ilman Lieroa (lierox.urli.net). Eli nyt ku poistin Wintoosan, en enää voi pelata Lieroa ja kävi ihan itkettämää. Sitte mun maailma pelastu kun luin jossaa DOSBoxista, ja heräsin heti "Hei mähän voisin pelata tolla Lieroa!". Mut nyt ku mä oon yrittäny rpmseekistä, kuukkelista ja muualta yrittäny löytää tollasta, nii se aina tarjoaa jotaa slang.so:ta tai tjsp. Tarkalleen tolla nimellä ei löydy mitää. Mä sit oon aatellu, et se todennäkösesti on sama paketti, kun kerta kaikki haut tarjoilee sitä. Mut ei tunnu toimivan. Eli SuSEe mä sitä nyt oon yrittäny saada.

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
lunix
Senior Member
_
2. huhtikuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asenna slang ja slang-devel

yast --install ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/9.2/suse/i586/slang-devel-1.4.9-123.i586.rpm

yast --install ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/9.2/suse/i586/slang-1.4.9-123.i586.rpm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2005 @ 17:52

Erkkimon
Senior Member
_
3. huhtikuuta 2005 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti, lunix. Nyt toimii! :)

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > tolle turkasen dosboxille ei kelpaa mikää libslang.so.1

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy