User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > bin/cue tiedostot levylle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bin/cue tiedostot levylle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
fintec
Suspended due to non-functional email address
_
3. huhtikuuta 2005 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
imppasin netistä ps2 pelin ja se oli pakattu rarriksi,
purin rarrin ja sieltä tuli bin tiedosto koko noin 610Mt ja yksi cue tiedosto koko 1kt mitä ne oikein on ja miten saisin poltettua levylle???
Casepri70
Member
_
3. huhtikuuta 2005 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytä tota:
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_rippaajat/dvd_decrypter.cfm
Otat sen cue tiedoston,joka
on ns. ohjaustiedosto ja poltat sen hitaalla nopeudella levylle.

I''m King Of The World!
fintec
_
3. huhtikuuta 2005 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dvd decrypter ei löytänyt koko cue tiedostoa bin tiedoston se löysi,mutta eihän sitä pitänyt polttaa.
romero
Senior Member
_
3. huhtikuuta 2005 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bin on itse asiassa se tiedosto joka poltetaan, mutta Cue:n avulla määrätään poltettavan imagen asetukset ja se kuuluu siksi valita. DVD Decrypter ei tosiaan ymmärrä Bin+Cue-yhdistelmää joten kannattaa polttaa sellaiset vaikkapa Nerolla, toki voit polttaa Decrypterillä pelkän Binin mutta tulos ei välttämättä ole toimiva.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2005 @ 10:49

Senior Member

3 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD Decrypterin settings-->registry laitat ruksin .BIN kohtaan niin tunnistaa mutta nero polttaa paremmin .BINin
Casepri70
Member
_
3. huhtikuuta 2005 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, no dvd-decrypteriä käytetään yleensä vaan imagen polttoon, mutta en sitä hoksannut.

I''m King Of The World!
fintec
_
3. huhtikuuta 2005 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oi gurut,tuhannet kiitokset teille opeistanne.
jos vielä saisin opastustanne tuohon modauksen valintaan,koneena on ps2 slim malli,mitä eri mahdollisuuksia olis markkinoilla?
romero
Senior Member
_
3. huhtikuuta 2005 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
DVD Decrypterin settings-->registry laitat ruksin .BIN kohtaan niin tunnistaa mutta nero polttaa paremmin .BINin
Tuota en ole tullut huomanneeksikaan mutta itsekin suosittelisin käyttämään Neroa: DVD Decrypter ei tue sellaisten levyimagejen polttoa joissa on sekaisin data- ja audioraitoja.
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2005 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllä decrypterillä tulee bin imagesta helpommin susi kuin nerolla. En sitten tiedä mistä johtunee mutta olen siirtynyt bineissä kokonaan neroon

Toistakymmentä slimmiä olen modannut matrix infinity modilla ja pic-piirillä höystetyllä diodisuojalla ja hyvin on toiminut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2005 @ 04:52

romero
Senior Member
_
4. huhtikuuta 2005 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Joo kyllä decrypterillä tulee bin imagesta helpommin susi kuin nerolla
Olen jättänyt Decrypterin suosiolla lähes 100% DVD-käyttöön, tuo Mixed Mode CD:n (vai perkelekö se nyt oli) tukemattomuus on kuitenkin aikamoinen palkeenkieli koska ohjelma ei edes suostu yrittämään niiden polttamista - myöskään esim. MDS+MDF-formaatissa. Eipä silti, minulla on pari tuollaista imagea joita en ole saanut poltettua millään ohjelmalla...
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2005 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs oli se polttosofta jossa on se lampaankuva...siitä vanhempi versio leipoo levyn melkein mistä vaan....itse olen pari ongelmaimagea sillä poltellu
Moderator

7 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2005 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Senior Member

3 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ku se missä on se lampaan kuvake
Mainos
_
__

_
romero
Senior Member
_
5. huhtikuuta 2005 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CloneCD:n ja CloneDVD:n käynnistyskuvakkeissa on lampaat.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > bin/cue tiedostot levylle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy