bin/cue tiedostot levylle?
|
|
fintec
Suspended due to non-functional email address
|
3. huhtikuuta 2005 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
imppasin netistä ps2 pelin ja se oli pakattu rarriksi,
purin rarrin ja sieltä tuli bin tiedosto koko noin 610Mt ja yksi cue tiedosto koko 1kt mitä ne oikein on ja miten saisin poltettua levylle???
|
Casepri70
Member
|
3. huhtikuuta 2005 @ 10:13 |
Linkki tähän viestiin
|
I''m King Of The World!
|
fintec
|
3. huhtikuuta 2005 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
dvd decrypter ei löytänyt koko cue tiedostoa bin tiedoston se löysi,mutta eihän sitä pitänyt polttaa.
|
romero
Senior Member
|
3. huhtikuuta 2005 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Bin on itse asiassa se tiedosto joka poltetaan, mutta Cue:n avulla määrätään poltettavan imagen asetukset ja se kuuluu siksi valita. DVD Decrypter ei tosiaan ymmärrä Bin+Cue-yhdistelmää joten kannattaa polttaa sellaiset vaikkapa Nerolla, toki voit polttaa Decrypterillä pelkän Binin mutta tulos ei välttämättä ole toimiva.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2005 @ 10:49
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
3. huhtikuuta 2005 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
DVD Decrypterin settings-->registry laitat ruksin .BIN kohtaan niin tunnistaa mutta nero polttaa paremmin .BINin
|
Casepri70
Member
|
3. huhtikuuta 2005 @ 15:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, no dvd-decrypteriä käytetään yleensä vaan imagen polttoon, mutta en sitä hoksannut.
I''m King Of The World!
|
fintec
|
3. huhtikuuta 2005 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
oi gurut,tuhannet kiitokset teille opeistanne.
jos vielä saisin opastustanne tuohon modauksen valintaan,koneena on ps2 slim malli,mitä eri mahdollisuuksia olis markkinoilla?
|
romero
Senior Member
|
3. huhtikuuta 2005 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: DVD Decrypterin settings-->registry laitat ruksin .BIN kohtaan niin tunnistaa mutta nero polttaa paremmin .BINin
Tuota en ole tullut huomanneeksikaan mutta itsekin suosittelisin käyttämään Neroa: DVD Decrypter ei tue sellaisten levyimagejen polttoa joissa on sekaisin data- ja audioraitoja.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2005 @ 04:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyllä decrypterillä tulee bin imagesta helpommin susi kuin nerolla. En sitten tiedä mistä johtunee mutta olen siirtynyt bineissä kokonaan neroon
Toistakymmentä slimmiä olen modannut matrix infinity modilla ja pic-piirillä höystetyllä diodisuojalla ja hyvin on toiminut.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2005 @ 04:52
|
romero
Senior Member
|
4. huhtikuuta 2005 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Joo kyllä decrypterillä tulee bin imagesta helpommin susi kuin nerolla
Olen jättänyt Decrypterin suosiolla lähes 100% DVD-käyttöön, tuo Mixed Mode CD:n (vai perkelekö se nyt oli) tukemattomuus on kuitenkin aikamoinen palkeenkieli koska ohjelma ei edes suostu yrittämään niiden polttamista - myöskään esim. MDS+MDF-formaatissa. Eipä silti, minulla on pari tuollaista imagea joita en ole saanut poltettua millään ohjelmalla...
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2005 @ 13:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäs oli se polttosofta jossa on se lampaankuva...siitä vanhempi versio leipoo levyn melkein mistä vaan....itse olen pari ongelmaimagea sillä poltellu
|
Moderator
7 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2005 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2005 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ku se missä on se lampaan kuvake
|
Mainos
|
  |
|
romero
Senior Member
|
5. huhtikuuta 2005 @ 06:01 |
Linkki tähän viestiin
|
CloneCD:n ja CloneDVD:n käynnistyskuvakkeissa on lampaat.
|