User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 01:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ritek g04 4x speed
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
RITEK G04 4x Speed
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rugueux
Newbie

2 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2005 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt otsikon kiekkoja (RITEK G04) jo vuosia ongelmitta. Tuli kuitenkin noin kuukausi sitten tilattua kyseisiä kiekkoja nierle.comista 100 kpl, kaksi 50kpl pakettia.

Jokainen testaamani (CD/DVD Speed) kiekko on heittänyt lukuvirhettä 1,3 - 1,5 gigan kohdalla. Testannut molemmista paketeista noin kymmenen kiekkoa.

Onko minulle mahdollisesti myyty paskaa, mahdollisesti jotain fake-levyjä? Mitään toivoa saada korvauksia nierle.comista? Olen laittanut sinne kolmesti sähköpostia englanniksi, ei mitään vastausta.
rugueux
Newbie

2 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2005 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin videohelp.comin listoilta löytää saamistani kiekoista tietoa, mutta ei löytynyt. Ritek G04 kiekkoja oli kyllä toistakymmentä erilaista, mutta yksikään ei vastannut meikäläisen saamien kiekkojen arvoja.

DVD Media Code

00 6C 00 00 01 40 C1 FD 9E D8 52 00 02 96 0E 14 .l...@....R.....
88 9A 80 00 03 52 49 54 45 4B 47 00 04 30 34 00 .....RITEKG..04.
00 00 00 00 05 88 80 00 00 00 02 00 06 08 12 11 ................

Tuota ei löytynyt yhdestäkään videohelp.comin listaamasta kiekosta, syytä epäillä että olen saanut roskaa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2005 @ 20:36

Puunoksa
Newbie
_
6. huhtikuuta 2005 @ 02:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mie tilasin 400 kpl ritekin levyjä kaikki oli huonoja, mut onneksi sieltä saksasta soitti heepo mulle ja kerto et täs sarjassa on vikoja, sano et lähetä taks niin saat rahat myös taks firma on Suomi-DVD.net. Täs lähin tilaan vaan verkkokaupan kautta levyni ja vain Verbatin levyjä.
ktorni
Member

1 tuotearvio
_
6. huhtikuuta 2005 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monet myyvät c-grade G04:ia a-gradena, eli kannattaa pitäytyä tunnetuissa Ritek-merkeissä kuten Traxdata.
romero
Senior Member
_
9. toukokuuta 2005 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään ollut ongelmia Ritekin omalla merkillä myytävien G04:sten kanssa (linkki alla)?

http://www.nierle3.com/s01.php?sid=PG001008236812117759674111775967&shopid=s01&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2089

Aina silloin tällöin joku on maininnut huonoista eristä ja parissa tapauksessa jopa koko tuotantolaadun heikentymisestä mutta en ole törmännyt mihinkään konkreettisiin tuloksiin: Huolettaa hieman kun tuli juuri tilattua aikamoinen paakku noita mutta ei ollut valinnanvaraa, oma PS2:ni ei hyväksy mitään muuta mediaa kuin noita.
Ley
Member

1 tuotearvio
_
9. toukokuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen tilannut nimenomaan näitä Ritekin G04:a. Kaveripiirissä näitä levyjä käytetty useampi sata, eikä vielä yhtään viallista ole tullut vastaan, joten voin suositella lämpimästi. Mielestäni erittäin laadukkaita ja varmoja. Hinta-laatu -suhde enemmän kuin kohdallaan.
Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
9. toukokuuta 2005 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ryhdyn edelliseen, reilu sata kappaletta kärytetty, eikä yhtään sutta ole tullut. Todennäköisesti en tule ikinä käyttämään muita kuin näitä Ritekin RiDiscejä. Aivan mahtavia
Mainos
_
__

_
romero
Senior Member
_
9. toukokuuta 2005 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minullakaan ei ollut mitään ongelmia edellisen 100 kappaleen erän kanssa, mutta varsinkin englanninkielisellä puolella on viitattu useampaan otteeseen laadun heikkenemiseen nimenomaan tämän vuoden puolella joten siksi kysyin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ritek g04 4x speed

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy