User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.12.2024 / 10:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows media player ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Media Player ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juppe-
Newbie
_
7. huhtikuuta 2005 @ 03:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, jos mä koitan katsoo jotain videoo netissä, se ei käynnisty ja jos mä sammutan sen tulee tämmönen viesti:

Windows Media Player Plug-in Link Library
Liitännäinen suoritti laittoman toiminnon. On suositeltavaa, että käynnistät selaimen uudestaan.
¤ Älä näytä tätä viestiä uudestaan tämän istunnon aikana.

Olen asentanut sen playerin monta kertaa uuestaan ja käynnistäny tietokoneen aina uuestaan sen jälkeen kun oon asentanu. Siis MIKÄÄN video ei toimi netissä, muuten toimii normaalisti.
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2005 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WMP 10 käytössä?
Juppe-
Newbie
_
7. huhtikuuta 2005 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep
Juppe-
Newbie
_
7. huhtikuuta 2005 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitin asentaa Windows Media Player 9, mutta kun alottaa asennuksen siihen tulee että on jo käytössä uudempi versio ja koitin poistaa sitä uuempaa mutta sitä ei pysty. Tietääkö kukaan miten voi poistaa windows media playerin?
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2005 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en oo varma en windowsii käytä mutta oisko lisää/poista windowsin osia...

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows media player ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy