User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 23:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > nauhoittavalla dvd-soittimella tallennetun dvd:n editointi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nauhoittavalla DVD-soittimella tallennetun DVD:n editointi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hotdog87
Junior Member
_
8. huhtikuuta 2005 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli onko mahdollista editoida Phillipsin tallentavalla DVD-soittimella tallennettua DVD:tä editoida. Itseltä löytyy Pinnacle Studio 8.jotain, mikä oon muuten hyvä ohjelma, mutta sillä minun tietääkseni ei voi editoida kuin tiedostoja, jotka ladataan suoraan videokamerasta. Kai tuo minun kysymäni asia on mahdollista, kun kerran nykyään on olemassa niitä videokameroita, jotka tallentavat DVD:lle. Vai tallentavatko ne eri tavalla :(?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. huhtikuuta 2005 @ 08:32

arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. huhtikuuta 2005 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyyhän niitä editoimaan.

Esim. cyberlink power producer
http://www.gocyberlink.com/multi/products/product_main.jsp?ProdId=3&lang=enu

tmpgenc löytyy useampikin
http://www.pegasys-inc.com/en/product/index.html

Noihan nyt on maksullisia, mutta elämä kallis...
pkaksp
Moderator
_
8. huhtikuuta 2005 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan näin mielenkiinnosta kysyn et eikö tuos Philipsin soittimes oo minkäänlaisia editointi mahdollisuuksia?
Hotdog87
Junior Member
_
8. huhtikuuta 2005 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pkaksp:
Ei ole! Ellei sitten lasketa editoinniksi sitä, että tallennuksia voi poistaa ja nimetä ennen kuin viimeistelee levyn.

arc30:
Tuon PowerProducer:in Trial on latauksessa, että katsotaan :) Kiitos!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. huhtikuuta 2005 @ 09:46

arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. huhtikuuta 2005 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä hilips sulla on? Mulla on r70 ja sillä pystyy kyllä esim. "poistamaan" mainokset ja ylimääräset tallenteet, ennen ku viimeistelee levyn. Ite olen sillä menetelmällä muutaman elokuvan editoinnu, mutta aika hankala, täytyy myöntää. PCssä on tosta PowerProducerista asennettuna 2 Gold (tuli polttavan kylkiäisenä) ja sillä olen editoinut useampiakin elokuvia.
Hotdog87
Junior Member
_
8. huhtikuuta 2005 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
arc03:
En valitettavasti muista nyt mikä on mallin numero, olisko 610 tai jotain. Voin kirjoittaa sen sitten joskus tulevaisuudessa, jos muistan. Toki tuolla tavalla pystyy myös minun soittimessani tekemään. Toki siitä ei ole mitään konkreettista hyötyä(kun ei siitä kai mitään lisää tilaa saa??, eikä meillä sitä yleensä käytetä kuin tv-ohjelmien katsomiseen nauhalta, ja sen jälkeiseen poistamiseen).
Editointia haluaisin siksi, että koska videokamerastamme ei saa siirrettyä koneelle, mutta DVD-soittimelle pystyy, jolloin esim. kotivideoita ja harrastuksiemme tapahtumista kuvattuja otoksia pystyisi koostamaan.
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. huhtikuuta 2005 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, meinasin vaan, että tolla tavalla pystyy just poistaa esim.elokuvista mainokset + muut ylimääräset härpäkkeet jos esim. haluaa tallentaa elokuvan iteleen.
Minäkin olen siirtänyt analogikameralta dvd:lle ja sitten tolla power producerilla editoinnu vähän enemmän järkevämmäksi kokonaisuudeksi. Ihan näppärä, mutta toi 3 on vielä näppärämpi.
Hotdog87
Junior Member
_
8. huhtikuuta 2005 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
...mutta toi 3 on vielä näppärämpi.
Mitä kolmosta tarkoitat? Producer 3.0 vai?
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. huhtikuuta 2005 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Just. Editointi sujuu sillä kolmosella sutjakkaammin (trialia kokeilin). En sitä hankkinu, kun toi kakkonen riittää mun tarpeisiin.
Hotdog87
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2005 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on tuota Produceria kokeiltu. Ohjelma toimii erinomaisesti ja saa noukittua tuosta DVD:stä selkeästi. Pieni pettymys tosin oli se, että ohjelman editointi mahdollisuudet olivat RAJALLISET :(. Siis onnistui vain pätkiminen ja esim. valikon tekeminen. En siis saanut sellaista editointi kokemusta minkä olin Pinnacle Studio 8:sta saanut. Pitääpä varmaan ladata tuon ohjelman Director-versio(Trial), jos se auttaisi minut lähemmäksi Pinnaclea.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2005 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toisaalta kyllä Pinnaclen Studio 9:n uusin versio 9.4.2 myös osaa tuon tempun ainakin teoriassa. Käytännössä siinä on vielä jotain häikkää enkä ole sillä saanut kuin satunnaisesti DVD:ltä pienempiä omia projekteja auki editoitavaksi. Kaupallisten, kovalevylle esim. DVD Decrypterillä ripattuja en ole sillä saanut auki enkä edes kaikkia isompia omiakaan. Pinnaclella tosin on jo Beta-asteella korjaus jolla tuo toiminto pitäisi saada toimimaan. Tosin mitään lopullista varmuutta asiasta ei vielä ole varsinkaan jos kyse on vielä tallentavalla pöytäkoneella tehdyistä levyistä. Joten aika näyttää...
http://webboard.pinnaclesys.com/read_threads.asp?WebboardID=1&ForumID=1185&lng=1&SectionID=227
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > nauhoittavalla dvd-soittimella tallennetun dvd:n editointi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy