User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 05:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > miten digitv:n tekstitys xvid elokuvaan?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten digitv:n tekstitys xvid elokuvaan?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
pussipiru
Newbie
_
8. huhtikuuta 2005 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli totta tosiaan. Olen hankkinut tallentavan digiboksin. no se ei teitä kiinnosta. Tallennus onnistuu ja tekstitys tulee nauhotteessa mukana myös. Olen tässä nyt alkanut tekemään digi-tallenteistani XViDdejä. "Se" olikin ainut syy ostaa digiboksi kovolla+usb=nauhotukset talteen XViDdinä. Maikkarin ynnä muiden mainostöllöjen tekstit tulee tottakai mukana. Noh, kuitenkin ongelma on tämä YLE:n tekstitys. Olen käyttänyt ProjectX:ää. Siinä on mahdollista valita tekstitys SUP-formaatissa. Jepsu, saan SUPPIA ulos ihan kivasti. Miten saan SUP- (+IFO) formatin konvertoitua SRT tai vastaavaan formaattiin? PX:n SRT jne ovat teletextiä eli tektitv:tä vasten, ne ei toimi tässä.
Tarkoitus on käyttää SRT-tekstejä XViD-pakatuissa Aveissa. Eli siis esim DVD/DiVX/XViD-soittimessa.

Olen viikon ettinyt ja joka mestasta löytyy tuhat viisisataa miljoonaa plus kaksi kolme ohjetta miten SRT-muotoisen tekstityksen saa DVD:n ihanaan SUP-formaattiin. Mutta en sitten ikinä koskaan milloinkaan ole löytänyt ohjetta miten teen sen toisin päin : SUP >>> SRT.

No, okei liiottelin :)

Jos ,hyvät hykkyrät sentään, tiedätte miten teen tämän YLE_DIGI-TV_TEKSTITYS2SRT niin kertokaa. En ole enään niin surullinen. (noh, tässä yhteydessä ainakaan).

Jos tämän teette lupaan tehdä afterdawniin ohjeet tästä. omalla tyylillä tietysti. Meitä suomalaisia *kumma juttu* *tai ainakin minua* kiinnostaa miten YLEN tekstityksen saa XViDdiin (tai DiVX:ää varten)
jakontti
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. huhtikuuta 2005 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole varma tarkoitatko sub vai sup muotoa, mutta ainakin SubtitleTool ohjelmalla voi avata sub tekstit ja tallentaa ne str:ksi
pussipiru
Newbie
_
12. huhtikuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juup, kyse on valitettavasti SUP, Pekalla eikä Bertalla..
Tosin DVDSupToolsseilla saa Supista bitmappeja siis *.bmp ja tekee myös tekstityksen ajastuksen *timig* SUB-muotoon mutta ei pysty tekee bitmapeista tekstiä, joten itse tekstit on kirjotettava itse...
vielä kun SubRip ohjelma ymmärtäisi bitmap sekvenssejä niin että toimisi, en nimittäisn saanut toimii sitä taasen.
Mitähän seuraavaksi... Miten Subripillä saa avattua kasan bitmappeja =)
Senior Member

20 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2005 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*todella villi arvaus, enkä ole tätä itse kokeillut..*
Jos ne tekstit ovat tosiaan oikeassa *.SUP-muodossa niin nehän saa authoroitua jonkun mpegin mukaan DVD:lle vaikka ifoedit:llä. Jos se onnistuu, niin sieltähän ne saa taas ulos *.srt-muodossa vaikka subrip:llä..?
Mainos
_
__
 
_
pussipiru
Newbie
_
13. huhtikuuta 2005 @ 03:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuohon päätelmään olen itsekkin tullut, että se olisi varmin tapa.
kuulostaa vain turhalta välivaiheelta tehdä ensin dvd ja sitten vasta subripiiä kehiin. saakohan ifoeditillä tehtyä ihan vaan ne perus vob+muut tiedotot joista sitten subrip pitää. hmm, luulisin.
testaan asiaa.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
XviD- ja DivX-videoiden katseluun tarvitset vain ilmaisen FFDSHOW:n, löydät sen tästä osoitteesta.
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
.mkv purku ja siitä sitten.avi (xvid) kuinka? 6 24. maaliskuuta 2012 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
Miten wmv xvid-muotoon 7 12. tammikuuta 2012 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
Hidas .ts - xvid muunto ? 3 8. joulukuuta 2011 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
Xvid DVD:lle 10 29. elokuuta 2011 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
Mp3 soittimen video formaatiksi Avi (XviD) 5 16. huhtikuuta 2011 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
Xvid + subit 2 22. helmikuuta 2011 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
TORRENTS JA dsr.xvid-lmao.r00 14.31 MiB 4 10. lokakuuta 2010 Kaikki muut keskusteluaiheet
Lomituksen poisto, Miten järkevintä? (virtualdub - xvid) 7 5. elokuuta 2010 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
WMP11, Vista, MP4 ja Xvid, eikö kaiken järjen mukaan pitäisi toimia? 2 16. huhtikuuta 2010 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
DVD -- xvid avi tuottaa rankasti pikelöityvää kuvaa 5 27. maaliskuuta 2010 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit

 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > miten digitv:n tekstitys xvid elokuvaan?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy