Msn messenger 7.0 kaatuu!
|
|
-Ripper-
Junior Member
|
9. huhtikuuta 2005 @ 12:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä päivitin ton msn messenger 7.0 betan uudempaan, niin sen jälkeen se ei kerkeä käynnistyä, kun tulee se virheilmoitus. Kellään vinkkejä asian korjaamiseen?
|
pkaksp
Moderator
|
9. huhtikuuta 2005 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Koittanu asentaa uusiks? Eli poista se kokonaan ensin ja asenna uusiks.
|
-Ripper-
Junior Member
|
9. huhtikuuta 2005 @ 13:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin, päivittämisen jälkeen ei toiminu.
|
mkrn
Newbie
|
11. huhtikuuta 2005 @ 04:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli sama ongelma mutta poistin koko ohjelman ja asensin uudelleen, niin kaikki on toiminut normaalisti.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
11. huhtikuuta 2005 @ 09:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos käytössä IMsecure niin uusi messnenger ei toimi.....
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2005 @ 04:59
|
Xmorph
Junior Member
|
12. huhtikuuta 2005 @ 06:58 |
Linkki tähän viestiin
|
beta versiohan tuo vielä on ja toimivuus varmaan juuri sitä luokkaa, tosin joku päivityshän on tullut siihenkin nyt. Itsellä bugaillut siinä lähinnä filejen lähetys ja muuta aika rankasti.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
12. huhtikuuta 2005 @ 07:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja mikä oli virhe ilmoitus? Msn kotisivulla löytyy ohjeet niihin...
|
pkaksp
Moderator
|
12. huhtikuuta 2005 @ 10:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: beta versiohan tuo vielä on ja toimivuus varmaan juuri sitä luokkaa
Tietääkseni tuo 7.0 ei oo enää beta koska 6.2 jako on jo lopetettu msn sivulla.
|
stubez
Newbie
|
26. huhtikuuta 2005 @ 05:21 |
Linkki tähän viestiin
|
olisko tietoo, miks toi 7.0 mese tekee sitä mulle että kun joku yrittää lähettää tiedostoja mulle, esim musaa, niin siihen tulee vaan "Tämän tiedoston siirto on estetty, koska se ei ehkä ole turvallinen."? mutta taas kuva teidostot tulee ihan hyvin..
|
Senior Member
|
26. huhtikuuta 2005 @ 05:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Alla olevan olen lainannut ( hiukan myös muokannut)eräältä toiselta foorumilta:
Quote: Ongelmana on Microsoft. Messengeriin on nyt lisätty tahallisesti jonkilainen blokkeri .mp3 - filejen lähetykseen. Joillekin voin lähettää, joillekin en. Esimerkiksi eilen koitin lähettää x:lle ja x:lle upeaa kappaletta , ja ei onnistunut ei niin millään. Tajusimme siinä viisaina miehinä että ongelmana on filen .mp3 - formaatti. Eli siinä ongelma.
Mutta te ongelman syövereissä ryömivät, kituvat ja kuolevat: ongelmaan on ratkaisu, jonka x keksi ja minä komppasin.
Elikkäs sikäli että sinulla ei näy tiedostotyyppiä nimen perässä (esim jos työpöydällä on kuva jonka nimi on ARNOL SWARTSNEGER NAKED, eikä ARNOL SWARTSNEGER NAKED.jpg), mene Oma tietokone (My computer), ja sieltä Työkalut (Tools) ja sieltä Kansioasetukset (Folder options). Täältä löydät suht helposti (View -> Hide extensions for known filetypes) boxin jossa lukee Hide extensions for known filetypes (or samma po finska). Ota siitä ruksi pois.
Nyt, kun sinulla näkyy tiedostotyypit nimen perässä (ARNOL SWARTSNEGER NAKED.jpg) voit myös muuttaa tiedostotyyppiä. Esim minä muutin x kaupan.mp3 --> x - kaupan.gay tyyliin. Sitten lähetin tämän .gay - filen jota MSN ei blokkaa, ja kun se oli tullut x:n koneelle, muutti x sen .gaystä .mp3seksi, ja tämä toimi kuin uusi.
Failien tyypin muuttaminenhan on helppoa, right-clickaat ja painat Nimeä uudelleen (rename). Sitten vaan kumitat sen .mp3 ja laitat tilalle vaikka .joo, ja se on siinä.
|
timo82
Member
|
26. huhtikuuta 2005 @ 06:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Toinen ehkä helpompi/mukavampi on laittaa se pakettiin vaikka winrar:illa.
|
stubez
Newbie
|
26. huhtikuuta 2005 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkä siis se ei johdu mistään viruksen torjunta ohjelmasta tai palomuurista?
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
26. huhtikuuta 2005 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
SirArska
Newbie
|
2. toukokuuta 2005 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Mullaki on tässä yhenlainen ongelma. Kun 7.0 versio oli vielä beta versio niin minulla oli se, vaihdoin sen kumminkin takaisin 6.2 ku se alko temppuileen ja nyt olen ladannut sen uudestaan niin en saa otettua hymiötä jonka kaveri on kirjoittanut onko se ominaisuus poistettu vai mikä on?
|
JANI86
Member
|
3. toukokuuta 2005 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on kans toi Messenger 7.0, joka kaatuu melkein heti kun on kirjautunut, mistäköhän se vois johtua? Rautapalomuuri? vai ServicePack 2?
Vanha versio eli 6.2 kylläkin toimii mainiosti.
|
Mainos
|
|
|
JANI86
Member
|
3. toukokuuta 2005 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitten toi Messenger 7.0 ei edes toimi mun toisessa koneessa, jossa on Windows 2000:n.
|