User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 11:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec nd-1100 dvd +- r/rw ?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
NEC ND-1100 DVD +- R/RW ?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
linkfreak
Newbie
_
8. tammikuuta 2003 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään kokemuksia tästä asemasta? Itse en löytänyt hirveästi lisätietoa asemasta, mutta vaikuttaisi hyvältä ja hintakin olisi kohdallaan 285? :)

http://www.verkkomyynti.com/tuote.asp?kohdeavain=CDRW-asemat

amtiainen
Senior Member
_
10. tammikuuta 2003 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihme kun löysit aseman. Itse ainakin olen aina vain katsellut MBnetin hintaseurannasta ja olin siinä uskossa että halvin asema on LaCie jonka hinta on 325eur. Mutta että suomessa myydään näin halvalla :o Lähetinkin MBnetin hintaseurannalle tiedot kyseisestä asemasta ja sitä missä myydään.

No aseman tiedot ovat:
CD-R/RW 16x/10x
DVD+R/RW 4x/2.4x
DVD-R/RW 2x/1x

Eli asema on aika hyvä ostos.
make200
Member
_
11. tammikuuta 2003 @ 02:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo on kyllä totta että asema on halvempi kuin lacie ja nec tukee myös + ja - levyjä
mutta huomasitteko että leacie polttaa dvd-r levyt 4x ja rw levyt 2x ja nec 2x ja 1x
lacien eduksi lasken myös sen että siinä on pioneerin koneisto ja 2v takuu
snapsix
Senior Member
_
12. tammikuuta 2003 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todellisuudessa myös NEC polttaa miinuslevyt 4x, vaikka spekseissä sitä ei kerrotakaan.
Mainos
_
__
 
_
uggeli
Junior Member
_
13. tammikuuta 2003 @ 00:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos en vallan väärin muista niin se -r levyä 4x nopeudella polttava NEC ois ollu mallia 1100A joten tämä 1100, ei 4x polttoon yltäis.. Saatan olla väärässä ja mielellään olisinkin sillä tuo kyseinen asema ollut myös itselläni harkinnassa.. :)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec nd-1100 dvd +- r/rw ?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy