mistä aloittaa ps2 pelijen poltto ?
|
|
oliko
Member
|
11. huhtikuuta 2005 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
niin siis , mistä aloitan pelien polton , voiko pelit polttaa cd-r levylle ? mulla on ohjelmana nero start mart. Mitä teen ekana ?
|
Casepri70
Member
|
11. huhtikuuta 2005 @ 16:26 |
Linkki tähän viestiin
|
I''m King Of The World!
|
oliko
Member
|
12. huhtikuuta 2005 @ 08:20 |
Linkki tähän viestiin
|
mut voinko sillä ohjelmalla polttaa tosta noin vaan ? esim. kun mulla on kaks levy asemaa , niin voinko polttaa levyltä levylle? ja onko se ihan tosta vaan tehtyä että toimii sitten...
|
Casepri70
Member
|
12. huhtikuuta 2005 @ 09:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Sun pitää tehdä ensin siitä image samalla ohjelmalla, ja vain sillä, koska se poistaa siitä jotain kopiosuojia sun muita. Ja sitten poltat sen samalla levylle.
I''m King Of The World!
|
oliko
Member
|
12. huhtikuuta 2005 @ 11:11 |
Linkki tähän viestiin
|
mut miten se image tehhään ? ja sit kun oon tehny sen imagen niin poltanko sen eka levylle ja sit vasta ne muut tiedostot ?
oon kato ihan ALOITTELIJA :D !
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. huhtikuuta 2005 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Tee ensin imagelle kansio
avaa dvd decrypter
valitse mode-->iso-->read sitten paina sitä kansion kuvaa ja hae siihen se imagelle tehty kansio. Sitten paina dvd asema/ kiintolevyn kuvaketta dvd decrypteristä niin se tekee imagen.
Valitse mode-->iso-->write ja klikkaa sitä kansion kuvaa ja hae se imagekansio minkä olet tehnyt ja valitse sieltä se minkä decrypter näyttää. Laita tyhjä dvd levy asemaan ja odottele että decrypter tunnistaa levyn ja sitten painat kiintolevy/dvd asema kuvaketta. Peli palaa levylle.
Muuta ei tehdä...kopio on valmis kun decrypter niin ilmoittaa. Jos ei toimi niin polttonopeus 2x.
Jos näillä ohjeilla et saa imagea ja kopioa aikaan niin suosittelen luopumaan koko ajatuksesta.
|
oliko
Member
|
12. huhtikuuta 2005 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos hirveesti kaikki jotka on voinut vaivautua ! :D
voiko sen pelin muuten polttaa dvd-rw levylle ? siis eka teen imagen sit poltan sen levylle ja sit ne muut poltetaan ?
|
oliko
Member
|
12. huhtikuuta 2005 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
ja mikä sen image kansion nimeks täytyy laittaa ?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. huhtikuuta 2005 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Joku semmoinen mistä tunnistat että siinä kansiossa on image/imageja. Ei sillä ole mitään väliä. Sen vuoksi se kannattaa tehdä että se tehty image löytyy eikä katoa koneen syövereihin.
Ps2 imaget esimerkiksi. Sitten kun teet siitä pelistä sen imagen niin sen nimellä ei ole mitään merkitystä
Quote: siis eka teen imagen sit poltan sen levylle ja sit ne muut poltetaan
siis mitkä muut poltetaan ??????? mitään muuta ei polteta kuin se image....muuta ei ole !!!!!
Rw levy ei pelaa ps2 hyvin jos ollenkaan
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2005 @ 15:36
|
oliko
Member
|
13. huhtikuuta 2005 @ 05:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitti !
Vielä vaan yks tärkein juttu miten teen sen imagen ?
1.teen kansion sille , sit ?
2.Laitanko ne kaikki pelin tiedostot siihen kansioon ? Vai miten ?
"siis mitkä muut poltetaan ??????? mitään muuta ei polteta kuin se image....muuta ei ole !!!!! " sori en oikein ällänny.
|
oliko
Member
|
13. huhtikuuta 2005 @ 05:32 |
Linkki tähän viestiin
|
en voi laittaa sitä image kansioo , kun siinä ei oo tiedostoja...
|
oliko
Member
|
13. huhtikuuta 2005 @ 05:39 |
Linkki tähän viestiin
|
kato luin ton write ja read jutun väärin päin !
nyt mä teen sitä imagee! jihaa !!!!
kauan teil yleensä kestää siin kun teette imagee , poltatte ?
ja eihän tästä voi pelit mennä rikki :D ?
(huolestunut) mun eka kerta kun teen tätä...
|
oliko
Member
|
13. huhtikuuta 2005 @ 06:16 |
Linkki tähän viestiin
|
ok nyt tein imagen.
mut mitä kun niitä imageja tuli kaks tiedostoo ?
toisen koko on vaan 5 kt ja toisen 4,35 gt ? kumman niistä poltan sit dvd levylle ? ja muuten mahtuuko tää peli sit levylle ?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. huhtikuuta 2005 @ 07:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Sen pienemmän tiedoston valitset kun alat polttaa. Sitä toista decrypter ei hyväksykkään. Kun sen pienemmän valitset niin se polttaa sen pelin kokonaan. Se on jonkinlainen ohjaustiedosto. Ne molemmat tiedostot on se image. Joskus niitä tiedostoja on jopa kolme ja siinäkin tapauksessa pienin valitaan.
Alkuperäinen levy ei voi vioittua polttoprosessissa. Kone vain lukee sen levyn niinkuin ps2:kin. Ainoastaan itse voit pelin pilata naarmuttamalla.
|
oliko
Member
|
13. huhtikuuta 2005 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
ok.
Voiskohan toi peli mahtua cd r :lle , 700mb ??
mut , kun mul on tää uudempi pleikka niin toimisko siinä nää dvd rv levyt , siis mis ois peli ?
|
Moderator
|
13. huhtikuuta 2005 @ 08:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mahdu tuo image cd-levylle. Näkeehän sen koostakin. Image ~4.35 gigaa ja tuolle cd-levylle mahtuu ~700 megatavua.
Polta se image sille dvd-rw:lle ja pistä pleikkariin pyörimään, sillähän se selviää.
ps. se ei hajota konetta ja -rw levyn sisällön saa aina tyhjennettyä ;)
Ja opettele tuon viestin editoimisnapin käyttö..ei tarvi aina pistää uutta viestiä, jos jälkeenpäin tulee jotain mieleen. Tällanen kuva: 
|
ponde
Newbie
|
13. huhtikuuta 2005 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
tietääkö kukaan että voiko pleikkaripelejä vaikka hakee jostain ja polttaa levylle ilman että ois mitään alkuperästä levyä?
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. huhtikuuta 2005 @ 16:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: tietääkö kukaan että voiko pleikkaripelejä vaikka hakee jostain ja polttaa levylle ilman että ois mitään alkuperästä levyä?
Täh...????????
Jos tämä tarkoittaa sitä mitä luulen niin
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2489
Tuolta ensimmäinen kohta...ja muutki kannattaa lukea
|