User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 02:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > bspalyer
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bspalyer
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kobe
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2003 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on ku koitan saada toimimaan leffan bsplayerissä niin se ilmoittaa et unknow file format (xvid)muut on toiminu hyvin..osaisko joku auttaa???ai mikä täytyy asentaa???kaverillani kyllä toimi samalla ohjelmalla...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2003 @ 11:59

DasViper
Member
_
8. tammikuuta 2003 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseessä taitaa olla selvästi XviD leffa?
Asenna se jos ei ole.
mellon^
_
27. tammikuuta 2003 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ihan sama ongelma ku latasin ttt leffan....cd 1 toimii mut cd2 ei? sanoo mullekkin unknow file format xvid. Oon kokeillu monii eri codekkeja mut aina sama juttu.poltin ton leffan ja annoin kaverille nii sillä kyllä toimii hyvin? molemmat käyttää bsplayerin samaa versioo ja oon kokeillu samaa codekkiakin! Ei käsitä :(
mellon^
_
27. tammikuuta 2003 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä codekki muuten ois paras bsplayerin kanssa ku ei toi ffshow pelaa sen kanssa yhteen ja nimosta on vähän risitriitasia kommentteja?
Mainos
_
__

_
takku32
_
27. tammikuuta 2003 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

<Mulla on ihan sama ongelma ku latasin ttt <leffan....cd 1 toimii mut cd2 ei? sanoo <mullekkin unknow file format xvid. Oon kokeillu <monii eri codekkeja mut aina sama juttu.poltin <ton leffan ja annoin kaverille nii sillä kyllä <toimii hyvin? molemmat käyttää bsplayerin samaa <versioo ja oon kokeillu samaa codekkiakin! Ei <käsitä :(

Hmm siis ttt xvid muodossa mistäs hait?

Ja tietenkin 2 cd voi olla eri muodossa..
itse en ole nähnyt muita kun vcd svcd muotoja ja sitten tietenkin tmd ja qm versiot ja onhan se huono laatunen uW versio...

afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > bspalyer

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy