User Käyttäjä Salasana  

lauantai 28.12.2024 / 03:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kaverin escan logi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kaverin escan logi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lam0r
Suspended due to non-functional email address
_
12. huhtikuuta 2005 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otin sen sitte pois

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2005 @ 18:01

shield
Suspended permanently
_
12. huhtikuuta 2005 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tekisi mieli sanoa, että kaikesta ajasta minkä tällä foorumilla olen ollut, tuli ekan kerran juttu mitä ei jaksanut lukea alusta loppuun..
Aika örkkikasa on kone :/
Ja onko tämä "kaverin" loki vähän sama kun käydään kioskilta ostamssa kortsuja "kaverille"?..
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
12. huhtikuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voi perse...! Tuollahan on mörriäisiä enemmän kuin murkkuja pesässä.
Lähes "alkuperäistä" ohjelmaa kone pullollaan..

Tuon listan kun Toymaatti näkee,niin putoo tuoliltaan :D

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2005 @ 17:51

Senior Member
_
12. huhtikuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan toi niin kauhean älykästä laittaa noitten waretettujen tiedostojen lista tänne?
On sitten kaverin kone tai kenen tahansa:(

lam0r
_
12. huhtikuuta 2005 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EI SITTEN TODELLAKAAN OLE MINUN :D!!

näytäkää toymaatille
pkaksp
Moderator
_
12. huhtikuuta 2005 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta puolesta voisin sen verran sanoa et oliko tuo nyt fiksua laittaa joku "kaverin" hemmetin pitkä virusloki tänne? Kukaan tuota ei lue loppuun asti ja ainut asia mikä tuosta käy selväks on se et kova on warettaja ja kannattais miettiä noita tietoturva asioita kerran jos toisenki.

Eli lam0r: Ehkä vois olla fiksumpaa muokata tuo viestis ja kertoa vaikka et kaverilla on 100 ja 1 virusta koneella. Ketään ei kuitenkaa kiinnosta sen enempää mitä viruksia siel on.
Toymaatti
Senior Member
_
12. huhtikuuta 2005 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä mitä täällä on tapahtunut??

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
Toymaatti
Senior Member
_
12. huhtikuuta 2005 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"(Nasaalina eli nenään honottaen)Jäätkäät heei, mix kukaan ei kerro mulle mitää, ei toi oo kivaa.

Noo... päättelempä ihan ite. Tuli suht(älyttömän)pitkä eScan loki, jonka lam0r poisti, parin kainon toivomuksen takia ;)
Sitten lam0r laittoi(fiksuna miehenä) HjT lokin, ja minulle yv:nä viestin että "tsekkaas toi"(mutta mikä ja missä??). Tuli kyllä sitten myöhemmin linkkikin. Mutta mitäpä näistä, tekevälle sattuu ja lam0r puhdisti kaverin koneelta varmaan"toistakymmentä"örkkiä, ja se on hyvä se.
Ainakaan minä en huomannut HjT lokissa enää mitään ylimääräistä. Ettei vaan eScan olis aika hyvä(mitäs minä aiemmin sanoin ;)

Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
Mainos
_
__

_
lam0r
_
13. huhtikuuta 2005 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuri näin
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kaverin escan logi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy