User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > adwaren poisto / ongelmat xp:ssä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Adwaren poisto / ongelmat XP:ssä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tonic
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2002 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko olemassa mitään tapaa poistaa noita kirottuja mainosohjelmia (cydoor) Groksterista/Kazaasta?

Ja onkohan kellään muulla ollut ongelmia Kazaan (v.1.5) kanssa XP:ssä? Ainakin mulla explorer kaatui melkein aina, kun pidin Kazaata auki. Ongelmat hävisivät kun etsin käsiini ja asensin vanhemman version ohjelmasta. Ihme homma...
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. maaliskuuta 2002 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on käytössä popup killer, joka poistaa ne pompahtavat ikkunat. Kazaan kanssa tuli ongelmia, se kaatuili omia aikojaan, mutta Grogster on pelannut hyvin. Käyttiksenä XP Pro
epson
Account closed as per user's own request
_
24. maaliskuuta 2002 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Xp ja en saa eDonkeyllä lainkaan yhteyttä servereihin,tietoo oon etsiny täältä ja muualta,mut ei vaan onnistu.Kaverilla 98 ja hyvin pelaa.Kone mulla on 1000hz ja liittymä 512adsl,et ei pitäs olla niistäkään kiinni
juma
Newbie
_
2. huhtikuuta 2002 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
viddu...xp mullakin nykyään...ja heikolta näyttää...parhasiten toimi 2000 pro:lla...failit liikku ja data siirty...mitä vittua ne botit tekee...ja kuka vittu niitä tekee...botit vittuun...ja edonkey kunniaan...vittu
myg_one
Newbie
_
3. huhtikuuta 2002 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Audiogalaxysta saa hyvin noita mp3:sia ja mulla ainakin on toiminut XP:n kanssa ilman ongelmia toisin kuin tuo KaZaA

www.audiogalaxy.com
aatu
Inactive
_
31. toukokuuta 2002 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no terve!!!!!!!!
mun tietokone ei käynisty tietokoneen käynistyessä tulee ilmoitus:seuraava tiedosto puuttuu tai on vioittunut- windows\system32\hall.dll asenna yllä oleva tiedosto
olkaa kilttejä ja auttakaa
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. toukokuuta 2002 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selviät ongelmasta esim. näin:
Jos kaverillasi on sama käyttis, niin kopioi tuo tiedosto häneltä korpullesi. Boottaa kone bootti korpulla ja kopioi tiedosto korpulta oikeaan kansioon. Tai tee korjaus asennus..
aatu
Inactive
_
31. toukokuuta 2002 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tyhjä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. toukokuuta 2002 @ 15:24

aatu
Inactive
_
31. toukokuuta 2002 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä tarkoitit jake.k tuolla korjaus asennuksella
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. toukokuuta 2002 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyt asentamaan käyttiksen entisen päälle siten, ettei softista/asetuksista häviä mitään, se vaan korjaa järjestelmän. XP:tä en mene takaamaan, et se onnistuisi, koska en ole itse tehnyt sitä kertaakaan..
Member
_
31. toukokuuta 2002 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla häipy yks dll-tiedosto (samasta kansiosta kuin sulla),kun poistin ohjelman (Sen jälkeen kyl sit käyttäjä-profiilikin pirstaloitui mikä pitäis olla periaattees mahdotonta )Ja ei auttanut muu kuin vanha xp pois ja uutta tilalle.Mielestäni xp:ssä on menty takapakkia ton korjaus asentamisen kans...
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. toukokuuta 2002 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP:ssä pystyy tekemään korjaus asennuksen "konsolissa" valitsee heti alku vaiheessa R eli repair in console, en muista menikö lause ihan noin, mutta kuitenkin.
Siitä en tiedä onnistuuko asennus vanhan päälle niinkuin muissa windows:ssa.
Itse olen pari kertaa lisännyt järjestelmä tiedostoja "konsolissa"..
Aceman87
Junior Member
_
1. kesäkuuta 2002 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ainakin korjaus asennus on toiminut tosi hyvin vaikka en sitä tommosiin ole käyttänytkään DLL tiedostojen paikkaamiseen (vitun saatanan perkeleen BENJAMIN).
Ja sit kans voi latailla DLL:lät netistä, siellä on ihan omat arkistot tollasille ja ne on pelastanut mun mielenterveyteni jo monasti kun käytin vielä 98SE:tä...

PS:Kaikki KAZAA ihmiset !vaviskaa! BENJAMIN tullee rankaisemaan teitä kaikkia MUHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mainos
_
__

_
janska
Suspended due to non-functional email address
_
1. kesäkuuta 2002 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon kysymykseen viitaten niin, et pysty niitä mainoksia poistamaan=(, ainakaan Groksterista, se lopettaa toimintansa jos poistat dll (voi olla, että lopettaa myös jos poistat ad cachen).
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > adwaren poisto / ongelmat xp:ssä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy