User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 01:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla firefox 1.0.2 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mozilla Firefox 1.0.2 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hakkeri*
Suspended permanently
_
13. huhtikuuta 2005 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asentelin tossa tän uusimman Mozilla Firefox 1.0.2 niin eipä sitte toiminu niinku oletin esim: kun tulen tänne www.afterdawn.fi niin ei lataa koko sivuu kunnolla ei näytä kaikkea sivu on rikkonainen:) elikkä mikäköhän olis vikana.. ärsyttävää toimi niin hyvin se edellinen arvasin taas ku piti asentaa taas joitain niin ei toimi!kohta lentää kone ikkunasta..
tsl
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2005 @ 03:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko muuten huomannut, että firefoxissa on semmoinen kätevä päivitystoiminto eli firefox update, joka löytyy sieltä työkaluista ? Sen avulla firefoxin saa päivitettyä uusimpaan versioon, eikä tarvitse tehdä koko ohjelman uudelleenasennusta. Itse olen käyttänyt näissä versiopäivityksissä nimenomaan tuota firefox updatea ja se on toiminut hyvin.
matvei
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2005 @ 04:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
" eli firefox update"

paitsi että 1.0.2 -päivitys sitä kautta oli lähes samanlainen operaatio kuin uudelleenasennus
matvei
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2005 @ 04:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"kun tulen tänne www.afterdawn.fi niin ei lataa koko sivuu kunnolla ei näytä kaikkea sivu on rikkonainen:"

Taitaa olla sivuston vika. Mulle käy silloin tällöin ihan samalla tavalla.
Cathunter
Suspended due to non-functional email address
_
14. huhtikuuta 2005 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista selaimen laajennukset ja liitännäiset:
Työkalut > Asetukset > Lisäasetukset > Ohjelmistopäivitykset > Hae heti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2005 @ 07:24

Mainos
_
__

_
Hakkeri*
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2005 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla sivuston vika. Mulle käy silloin tällöin ihan samalla tavalla.

ei mulla millään muulla selaimella oo rikkonainen.. mutta mä ny asennan vielä kerran antaa sitte olla:)thanks everybodyille anyway
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla firefox 1.0.2 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy