User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 09:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboxi antenniverkkoon
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digiboxi antenniverkkoon
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
way2fast
Newbie
_
14. huhtikuuta 2005 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli apua tarvittais viisaammilta.
Oon hankkimassa digiboxin(antenniverk.)kortinlukijalla. max.250?.
Kokemuksia,suosituksia... ja tietysti mitä merkkiä kannattaa välttää.
-Kiitos-
Senior Member
_
14. huhtikuuta 2005 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on mm. Finlux 420T (1 x conax lukija), johon
olen ollut tyytyväinen...

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/175377

Yellow Dog Linux v5.0
pongi
Member
_
15. huhtikuuta 2005 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinostaaako tallentava?Meinaan vaan.että se 250 on siinä ja siinä,että sais jo sill hinnalla sellaistakin!
way2fast
Newbie
_
15. huhtikuuta 2005 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tarvi olla tallentava
Senior Member

4 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2005 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
verkkokauppa.com toimittaa muuten joitain boxeja suoraan tallinnasta halvemmalla.. kannattaa vilkasta http://www.verkkokauppa.com ja sieltä suoratoimitukset.
J.Luuri
Newbie
_
1. heinäkuuta 2005 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eka viesti nyt jännittää =))

Eli olen kanssa hankkimassa digiMONpoxia ja olin miettinyt noksun 260t.. Yhen viestin luin täältä tosta laitteesta ja hautasin ajatukset siitä =D..

Siis sanokaas hyvä kovolla varustettu max 300? laites..

-j.luuri-
Mainos
_
__
 
_
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2005 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen Medionin MDT 9020 mallia. Se on seuraava versio hyväksihavaitusta Finluxin 420T mallista. Finlux ja Medion on sama laite sillä erotuksella että kun ostat sen Medionina niin se on halvempi.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboxi antenniverkkoon
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy