Torrentit sisään valumalla
|
|
st.banana
Newbie
|
14. huhtikuuta 2005 @ 21:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkohan tietoa kenelläkään, että ovatko palveluntarjoajat ottaneet käyttöön jo tuon testaamansa menetelmän, jolla pystytään tiputtamaan tietyistä paikoista ja tietyillä ominaisuuksilla varustettujen tiedostojen lataamisnopeutta. Nimittäin nyt tuntuis olevan vauhdit rajoitettu niin, että jokaista lähdettä kohti vauhtia 1 kt/s. Torrenteista siis kyse.
|
Member
|
15. huhtikuuta 2005 @ 05:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaaa-a, sanohan palveluntarjoajas, että voimme äänestää kukkarollamme :) itsellä soneran kaapeli eikä onkelmia.
|
morbir
Senior Member
|
15. huhtikuuta 2005 @ 06:57 |
Linkki tähän viestiin
|
no tuleeko normaalisti kunnon vauhtia? esim. dcstä?tai yleensäki netistä.Eikös torrentilla kestä jonku aikaa ennen ku nopeus nousee maksimiin?
Mulla on elisa, mut en oo hirveestio torrenttia käyttäny mut se mitä mä oon sieltä saanu on ollu todella hidasta. En kyllä usko että palveluntarjoojalla olis osuutta asiaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. huhtikuuta 2005 @ 06:57
|
satajet2
Member
|
15. huhtikuuta 2005 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mullakaa vaikuta. Tulee ihan hyvää kyytii ja yhteys on WanGate
...
|
poisoned
Senior Member
|
15. huhtikuuta 2005 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on nyt 1 torrentti jääny roikkuun listalle.. en oo varma loppuko seedaajat, vai onko vika sitten elisassa.. tarkastan illalla..
|
Kilu88
Newbie
|
15. huhtikuuta 2005 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuskin palveluntarjoasi tuota tekee vaan joko sitä tiedostoa ei kukaan jaa tai jakaa hiljaa. Toinen syy voi olla että se torrent clienttisi (ohjelmasi) ei vaan pelitä kunnolla.
|
konverter
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. huhtikuuta 2005 @ 19:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä soneran 4 megan kaapeli ja yleensä pukkaa täydellä kaistalla sisään, eli ei ongelmia.
|
st.banana
Newbie
|
17. huhtikuuta 2005 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
No tota seedaajia (3800) oli kyllä ihan tarpeeksi, mutta liiskaajia kans (7900). Ja Clientti toimii kuten pitää. Eli vika tos S/D-suhteessa. Tiedän vain varmasti, että Länsi-Suomen läänissä vaikuttava palveluntarjoaja testaa tollaista tunnistus tsydeemiä tiedostoille ja toimii aika vakuuttavasti, tekee toki vielä virheitä. Ettei heti ainaskaan käytössä.
|
Mainos
|
  |
|
harbind
Suspended due to non-functional email address
|
20. huhtikuuta 2005 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: No tota seedaajia (3800) oli kyllä ihan tarpeeksi, mutta liiskaajia kans (7900). Ja Clientti toimii kuten pitää. Eli vika tos S/D-suhteessa.
Ei sen väliä kunha lähteitä vaan on.
|