User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.9.2025 / 01:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc:n search ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC:n search ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2005 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten otsikossa lukeekin niin DC:n etsiminen ei toimi. Mitään ohjelmallista palomuuria ei ole, mutta modeemina telewellea716 jossa on palomuuri. Olen koittanut vaihtaa aktiivisesta passiiviin ja toistepäin mutta tuloksetta.. Lähes kaikkea mitä "perus nörtti" voi tehdä on tehty, joten keksikääs mikä jännä juttu kusee..
becosbill
Newbie

1 tuotearvio
_
15. huhtikuuta 2005 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko tehnyt ADSL purkkiin virtual server konffit DC:tä varten?

Laitas esim. portti 1412 ja molemmat TCP että UDP ja host ip:ksi sen koneen ip jolla DC:tä pyörität. Ja sitten DC:sta aktiivi ja niihin asetuksiin tuo sama portti ja ip:ksi purkin ip niin alkaa pelittää.

Itse käytän tuossa purkin ip:n sijasta dynaamista nimeä niin ei tarvi vaihdella kun purkin ip vaihtuu ja koneessa kiinteää sisäverkon ip:tä
niin sekään ei silloin pääse vaihtumaan.

DC:n etsiminen käyttää tuota UDP:tä ja siirto sit TCP:tä.
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2005 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totakin oon jo koittanut mutta ei suostunu pelittämään.. Ei voi tajuu :/
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohan se Internal IP varmasti oikein siellä motukan asetuksissa? Se pitää olla joku näiltä väleiltä
10.0.0.0 - 10.255.255.255
172.16.0.0 - 172.31.255.255
192.168.0.0 - 192.168.255.255

Sinne DC:n asetuksiin sitten tuolta saamasi IP http://www.myip.dk/
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En löydä Internal ip asetuksia mistään mutta virtual server asetuksissa ip on 192.168.0.100 joten sen pitäs ainaki sopia noiden väliin..

Eniten tässä ihmetyttää kun toisella koneella se toimii aivan hyvin vaikka en olekkaan säätänyt siihen mitään.
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri sitä tarkoitin, että onhan se varmasti oikein.

Run --> cmd --> ipconfig --> ja katso onko siellä sama ip.
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama 192.168.0.100 se on sielläkin. Se joka keksii mikä mättää on todellinen nörtti.
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kokeilla jollain toisella ADSL modeemilla, jos se vain jotenkin on mahdollista.
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttääkö eXeem tai Bearshare samankaltasia portteja kuin DC, tai onko niissä mitään samaa haku menetelmissä. Ne nimittäin toimivat.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2005 @ 14:21

Moderator

5 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka monta kansiota sinulla on jaossa?? Muistaakseni piti olla yli 4 tai 3 että search toimi!

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On niitä 5 ainakin.. Ei pitäs olla tosta kiinni.
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Muistaakseni piti olla yli 4 tai 3 että search toimi!
Miten tuo voi muka vaikuttaa asiaan?

Jos kerran muut P2P ohjelmat toimivat, epäilisin vian olevan DC:ssä. Kokeile uudelleen asennusta, muista poistaa manuaalisestikin kaikki tiedostot, mutta ota backup favoriteista yms. Jos ei toimi kokeile vaikka oDC:tä http://gempond.com/odc/dl.php?id=69&loc=http tai fulDC:tä http://w1.605.telia.com/~u60523579/fulDC-6.64.msi
jokisam
Suspended due to non-functional email address
_
16. huhtikuuta 2005 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaihda odc ohjelmaan ja kokeile sillä
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon koittanut vanhojakin versioita ja nytten revconnectia. Senkin oon huomannut että multa voi ladata tiedostoja mutta mä en saa edes jonkun käyttäjän filelistiä. Hubeille kyllä pääsen..
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla vaan tuli just toi homma, et searchilla ei löytänyt mitään, kun importtasin uuteen DC:hen vanhan favoritet ja queuet. Ne oli pakko laittaa käsin, että olis toiminu...
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mulla vaan tuli just toi homma, et searchilla ei löytänyt mitään, kun importtasin uuteen DC:hen vanhan favoritet ja queuet. Ne oli pakko laittaa käsin, että olis toiminu...
Toistan nyt vähän itteeni, mutta sait kumminkin ladattua käyttäjien filelistejä? Nimitääin mä en saa niitäkään
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En saanut, mihinkään käyttäjään en saanut yhteyttä ja search ei toiminut. Hubeille meni normaalisti.
Moderator

1 tuotearvio
_
16. huhtikuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitkäs palomuurit on?
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
goljatilla ei vissiin mitään softapohjaista. Eihän muute Windowsin muuri ole päällä goljat?
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitään softapohjaista palomuuria. Windowsista pitäis olla pois päältä palomuuri. Jos nyt viel sais ohjeet sen täydelliseen tuhoamiseen ;)
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitä verkkoyhteyttä oikeella ja ominaisuudet ja jostain sielt välilehiltä. Service Pack 2:ssa saa pois sieltä tietoturvakeskuksesta.
goljat
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2005 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllä sen pitäs olla pois päältä.. Taitaa loppua ideat kesken ;(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2005 @ 19:49

Moderator

1 tuotearvio
_
18. huhtikuuta 2005 @ 02:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä oli tosiaan joskus samoja ongelmia vanhalla koneella. Käyttis oli 98 ja ongelma ei ratkennut kun vasta susikasin uudelleenasennuksen yhteydessä.

Saatto kylläkin olla että ongelma oli vain kiinteän ip:n kanssa. Passive-modessa siis toimi oikein.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2005 @ 02:09

BIGdane
Member
_
3. toukokuuta 2005 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos oot aktiivi niin laita oma iipees sinne deeseehen niin se mulla alko pelittään
Mainos
_
__

_
Member
_
6. toukokuuta 2005 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita 'port' kohtaan 2412. mun search rupes sillon pelittää.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc:n search ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy