User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 13:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > tw-ea716 aktiivina
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tw-ea716 aktiivina
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Aaantt
Account closed as per user's own request
_
16. huhtikuuta 2005 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on tw-ea716 jossa on 3 konetta kiini.
dc:ssä ei toimi aktiivina, miksi? voisko
joku ystävällisesti auttaa
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2005 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhko sinne modeemiin reiät ja laitat DC:n käyttämään niitä portteja.

Googlella ja Hae viestejä toiminnolla täällä löytyy ohjeita.
Aaantt
_
18. huhtikuuta 2005 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten mä puhon reiät? :D
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2005 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo 716 purkki on käyty niin monesti läpi että hakemalla viestejä vastaus löytyy. Jos haluat kaikki 3 konetta aktiiviksi tarvit auki 3 porttia ja niihin jokaisen koneen oma sisäverkon ip. Dc:lle tulee joka koneesta sama ulos näkyvä ip.

Esim: kone 1:

114 port ja koneen ip 192.168.0.***

Kone 2

115 port ja koneen ip 192.168.0.***
Aaantt
_
18. huhtikuuta 2005 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul pitäis nyt kaikki asetukset OK, mut silti ei toimi...
täs on mun asetukset, jos niis on jotain väärin ni sano
mitä pitää vaihtaa.
http://www.nirvananw.com/upload/data/1.jpg
http://www.nirvananw.com/upload/data/2.jpg
http://www.nirvananw.com/upload/data/3.jpg
http://www.nirvananw.com/upload/data/4.jpg

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2005 @ 16:12

Senior Member

3 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2005 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita se port 412-412 tcp ja 412-412 udp...Sulla kyllä liian pitkä skaala auki. Turvallisuusriski. Sitten laita hae ip-osoite automaattisesti. Sitten käynnistä-->suorita-->cdm-->ipconfig niin näet sen sisäverkon ip:n sille koneelle. Viimeisenä linkkinä palomuuri purkista pois ja softamuuri kehiin
Aaantt
_
18. huhtikuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun mä koitin laittaa "hae ip automaattisesti" ni netti ei enää suostunu toimii, ni laitoin taas siihe mitä mul oli. Ja ku meen siihe ipconfiggiin ni se vaa välähtää siin, en ehdi kattoo sitä ip osotetta :O

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2005 @ 17:47

Senior Member

3 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2005 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile laittaa dhcp palvelin päälle. Ja kun olet laittanu ip automaatille niin korjaa
Aaantt
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ku mä pistän automaattisen ip:n haun päälle ni jätänkö mä tohon noi mun pistämät dns jutut?
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis jos saat sen autoip:n toimimaan niin teet sen rivin niin että avaat 412-412 tcp ja udp ja sille ip:lle minkä se ipconfig sulle sitten antaa. Se ehkä antaa useammankin mutta oikea on se joka alkaa 192.168.0.???
Aaantt
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ ulospäin näkyvä ip jonka saat esim hubilla kirjoitat +myip mainiin. Ja käytät hubia kiinni. Siis koko dc++ softaa

tähän: http://nirvananw.com/upload/data/a.jpg

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2005 @ 18:32

Aaantt
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt mul on siin se ulospäin näkyvä ip eikä silti toimi:( mä en tajuu mikä tos mättää..
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitan sulle privaviestin. lue
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > tw-ea716 aktiivina

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy