User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 04:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelma dvdshrinkin kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma DvdShrinkin kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
WarLord1
Newbie
_
18. huhtikuuta 2005 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys kaikille!

Lueskelin tos tätä foruumii, mutta en oikein saanut selkeätä vastausta ongelmaani, joten päätin heitää kyssärin ilmoille ja pyytää apua alan asiantuntijoilta.

Olen käyttänyt itse dvd shrink ohjelmaa leffojen pakkaamiseen, jonka jälkeen olen ne nerolla polttanut levylle...toimii vallan mainiosti.
Nyt olenkin törmännyt elokuviin jossa on ilmeisesti uusi kopsusuoja johon shrinkki ei pysty (Apocalypse ja Into The Sun), mikä ois yhtä helppo ohjelma käyttää kuin shrinkki tai oisko jotain muuta apua asiaan?

Auttakaa amatööriä, please!
ktorni
Member

1 tuotearvio
_
18. huhtikuuta 2005 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei DVD Shrinkin tarvitsekaan pystyä kopiointisuojauksiin, koska rippauksiin kannattaa käyttää aivan muuta ohjelmaa, DVD Decrypteriä.

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_rippaajat/dvd_decrypter.cfm

Jos DVD Decrypter ei yksinään pysty, tarvitset lisäksi maksullisen AnyDVD:n. Käytä Shrinkkiä sitten sen ripatun materiaalin kanssa.
Jopperi
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä paras näihin hommiin on.
DVDFab Platinum
Moderator
_
18. huhtikuuta 2005 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DvdDecrypter ja DvdShrink..noilla oon pärjäillyt.

Mä otsikoita korjailen..kas, myös alueen siirto.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
ktorni
Member

1 tuotearvio
_
18. huhtikuuta 2005 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan täytyy kysyä, jotta miksi ihmeessä tämä siirrettiin? Paikkahan oli juuri oikea... Täällä sen sijaan lukee: " Ei digivideoon tai -audioon liittyviä viestejä tälle alueelle."
WarLord1
Newbie
_
18. huhtikuuta 2005 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, samaa miekin Mika hyvä kysyn?
Kiitoksia jo tulleista viesteistä, tulen opettelemaan kyseisten ohjelmien käytöö. Toivottavasti ne ois helppokäyttösiä:)

Onko se tosiaan niin, ettei shrinkki poista kopsusuojaa ollenkaan? Olen varmaan ymmärtänyt sen sit väärin.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
18. huhtikuuta 2005 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös Shrinkillä lähde Macrovisionit ainakin?

-janne

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelma dvdshrinkin kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy