DC++ ja filelistat
|
|
Rapids
Member
|
19. huhtikuuta 2005 @ 12:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyselisin tämmöistä että käynnistäessäni DC:n,se toimii ihan normaalisti.Vähän päästä se alkaa lataamaan filelistoja ihan tuntemattomilta henkilöiltä itse.Kun katson filelista latausjuttuja niin siellä voi olla jopa yli 60 filelistaa jonossa.Mistä tänä johtuu ja miten saan tämän loppumaan?Minulla on mennyt hermot tähän juttuun, joten olen käyttänyt oDC:tä.Siinä taas kun sen käynnistää niin se heittää runtime erroria.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
19. huhtikuuta 2005 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Etsippä sieltä DC++ asetuksista semmonen kohta kun "Automaticly search for alternative download locations". Eli aina kun rupeet lataamaan jotain niin DC++ etsii sitä tiedostoa sulle automaattisesti muualtakin... Ja se etsii niitä lataamalla filelistejä ja vertaamalla jakoja...
Q9550 / Asus P5Q-PRO / Gainward 4850 / DDR2 Kingston HyperX 8GT / Zalman ZM600-HP Silent 600W / SATAII 2TB
Bite IT!
Fight IT!
|
Rapids
Member
|
19. huhtikuuta 2005 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia...se ongelma kyllä selvisi jo ennen vastaustasi mutta silti kiitokset.Mutta uusi ongelma.Päivitin DC:n uudempaan versioon 0.674 ja tämän jälkeen kun olen aktiivina niin nortton ei näytä pitävän siitä.Heti kun aloittaa haun niin nortton valittaa siitä.Vaikka painan "salli" niin se varoitusruutu tulee silti heti sen jälkeen.Siis koko ajan valittaa eli ei pääse edes hakemaan mitään.Zonealarmista olen antanut kyllä luvat DC:lle mutta nortton inisee.Olisiko ratkaisua?
|
pkaksp
Moderator
|
19. huhtikuuta 2005 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Zonealarmista olen antanut kyllä luvat DC:lle mutta nortton inisee.Olisiko ratkaisua?
Ratkaisu on hyvinkin simppeli. Poista toinen noista palomuureista. Et tarvitse kuin toisen ja kahdesta on muutenki enemmän haittaa kun hyötyä. (ristiriidat sun muut todella mahdollisia)
|
Rapids
Member
|
20. huhtikuuta 2005 @ 11:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on vain yksi ainoa palomuuri ja se on zonealarm.Nortton on vain virustorjuntana.
|
pkaksp
Moderator
|
20. huhtikuuta 2005 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei nortonin pelkkä virustorjunta ota mitään kantaa tietoliikenteeseen ellei ole tulossa viruksia koneelle. Eli jos tuo norton kerta herjaa jotain ku käynnistät dc:n ni siinä on samassa palomuuri ja se haittaa nyt tätä hommaa.
Mikä norton sulla sit on jos se on vain virustorjunta? Jos se on Norton Internet Security, ni on siinä myös palomuuri.
|
Senior Member
|
20. huhtikuuta 2005 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mikä norton sulla sit on jos se on vain virustorjunta? Jos se on Norton Internet Security, ni on siinä myös palomuuri.
Saahan sen pois päältä, jos haluaa, en kyl ymmärrä miksi joku haluais.
Vai onko se joku vanhempi Norton, esim.2001, sen palomuurista XP ei ainakaan mulla tykännyt.
|
pkaksp
Moderator
|
20. huhtikuuta 2005 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä sen pois saa päältä mut se voi silti haitata siel. Eli mielummin joko poistat koko norttonin ja asennat jonku toisen antivirus softan tai sit poistat ZA:n ja käytät tuota norttonin palomuuria.
|
Rapids
Member
|
21. huhtikuuta 2005 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis mulla on vaan Norton antivirus 2005.
|
Osku87
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
21. huhtikuuta 2005 @ 12:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitähän se norton valittaa?
|
Rapids
Member
|
21. huhtikuuta 2005 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
"Suojaushälytys!Norton Internet Worm protection on havainnut etäjärjestelmän yrittävän päästä tietokoneesi -kohteeseen.
Jos olet käynnistänyt Internet-käyttöä edellyttävän ohjelman,esim.online-peli,tiedostojen jako- tai pikaviestiohjelman,valitse salli, jotta ohjelma voi jatkaa."
Tämän jälkeen kun painan salli niin se ilmestyy välittömästi sen jälkeen takaisin.Eli mitäs tehdä?
|
pkaksp
Moderator
|
21. huhtikuuta 2005 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko siinä mitään kohtaa mihin vois laittaa ruksin et älä kysy tätä enää tai jotain? Tai sit otat nortonin asetuksista tuon Worm Protectionin pois päältä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2005 @ 13:03
|
Rapids
Member
|
21. huhtikuuta 2005 @ 13:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole semmoista kohtaa.Siinä on vaan salli tai estä-kohdat.Enkä viitsi ottaa tuota worm-suojaa pois.
|
pkaksp
Moderator
|
21. huhtikuuta 2005 @ 13:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Enkä viitsi ottaa tuota worm-suojaa pois.
No sitten jää dc:n käyttö vain haaveeks. :)
|
Mainos
|
  |
|
Rapids
Member
|
21. huhtikuuta 2005 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
On se passiivina olo DC:ssä kumminkin parempi kuin ei mitään.
|