User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 13:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ongelmia leffan poltossa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia leffan poltossa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kartsuli
Newbie
_
20. huhtikuuta 2005 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain LG:n polttavan aseman mukana Nero Express-ohjelman.
Näyttää siltä, että sillä ei voi kuitenkaan polttaa dvd-leffaa.
Mulla on siis koneella leffa mpeg-muodossa suomiteksteillä, jonka olen muokannut VSO DivXtoDVD:llä Dvd-muotoon.
Kun yritän polttaa tuon Nerolla levylle, kaikki menee aluksi ok.
Valitsen "make video dvd" ja saan lisättyä filet sinne.
Sitten, kun pitäisi klikata "burn", niin se laatikko on harmaana eli ei pysty tekeen mitään.
Osaisiko kukaan sanoa, missä vika? Eikö tuolla nyt luulisi moinen onnistuvan, kun aseman mukana tuli.
Vai onko niin, että mun täytyy muokata nuo Video_TS jutut imageksi ennenkuin onnistuu?

Ja tuohon liittyy toinen ongelma:
Muokkasin tuon saman leffan IMG Toolilla imageksi,
ja ohjelma poltti sen automaattisesti DVDDecrypterilla levylle.
Muuten levy oli ihan ok, mutta kuva oli mustavalkoinen.
Mikä tuossa meni pieleen, kun värit katosivat?

Onko mulla nyt ihan väärät ohjelmat käytössä, olisiko hommaan helpompi tapa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2005 @ 05:15

ktorni
Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2005 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistä Nero Express -> Valitse "Mitä tallenninta haluaisit käyttää?" kohdassa oman asemasi se ilmentymä, jossa on perässä DVD-teksti. -> Valitse "DVD-videotiedostot" -> "Lisää" (video_ts-kansion sisältö valitaan) -> "Seuraava" -> Anna levylle nimi, polttonopeutena käytä levyn oletusta, laita täppä kohtaan "Todenna levyllä oleva data polton jälkeen" ja sitten valitse "Polta".

Tuohon toiseen kysymykseesi: Materiaali on ilmeisesti ntsc-muotoista, ja joko tv:si tai dvd-soittimesi ei sitä tue -> näkyy mustavalkoisena.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2005 @ 06:19

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ongelmia leffan poltossa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy