User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 18:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > miksei mun käyttäjätunnus toimi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksei mun käyttäjätunnus toimi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hape
Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs miksei mun vanha hapep käyttäjätunnus toimi enää? Kun yrittää kirjautua sisään niin tulee vaan virhe 404 (käsketään etsiä etsimääsi sivustoa haku toiminnon avulla). Salasana on kyllä oikein ja olen koittanut monella eri koneella. Uuden tunnuksen onnistuin kyllä luomaan.
AfterDawn Addict
_
20. huhtikuuta 2005 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kenties ilmoittanut sellaisen sähköposti osoitteen, jota ei ole olemassa tai tehnyt jotain sääntöjen vastaista...??
Vanha accounttisi näyttää olevan Inactive..

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
laspa
Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul meni kerran myös inactiveksi, hain sähköpostista sen rekisteröinti koodin (mikä tuli postiin sillo ku liitty tänne) ja syötin sen jonnekin kenttään ja nyt on pysyny hyvin..
hape
Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En varmasti oo tehny mitään sääntöjen vastaista enkä ole antanut väärää sähköpostiosotetta. Mielenkiintoista siinä oli se että se tunnus lakkas toimimasta sillon ku peruin uutiskirjeentilaamisen. Eihän sen siihen pitäisi vaikuttaa?
hape
Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen kun mielenkiintosemmaks muuttuu. Nyt yritin kirjautua sisään vanhalla tunnuksella niin tuli seuraavanlainen virhe:

Request /login_asked_removal.cfm

BlueDragon Time @ Server: 14:04:03.611 Wednesday, 20 April 2005

Osaisko joku auttaa tai kertoa miten sivuston ylläpitäjiin otetaan yhteyttä?
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2005 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kun oot kirjautuneen sisään nii mee ylhäällä välilehelle Asetukset.. valitse sieltä lähetä palautetta ylläpidolle... sitte vaa laitat viestii.. muista mainita viestitssä hapep nimimerkki..

ja varmaa joku mode eksyy tähä threadiin ja osaa auttaa..

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > miksei mun käyttäjätunnus toimi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy