User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 00:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > duo2 - modpiirin asennus ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DUO2 - Modpiirin asennus ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulipas nytten sitten oltua pätevä ja päätin asentaa modpiirin itse. mutta nytten ongelma on seuraavanlainen:

-kone lähtee "päälle" eli pyörii se tuulari
-ei tule kuvaa telkkuun
-ei ilmeisesti lähe pyörittään levyy olleenkaan kun starttaa
-piiri on hewnetistä tilattua duo2 piiri
-virtanamiskassa vilkkuu vihreetä ja punasta siin valon kohalla(?)
-olen kyllä tarkastanut kytkennät ja niiden pitäis olla ihan oikein, tullu tsekattuu jo aivan liian monta kertaa.

joten onkos jollakin ollu samaa ongelmaa? ja toimiskohan pleikka jos ottais sen piirin irti sieltä edes vakiona sitten.. vai pitäiskös tilata suosista uus kones. yks vaihtoehto olisi että olen voinut kyllä tinata ton piirin virransyötön väärälle puolelle sitä komponenttia (?)
.

ja toinen merkillepantava hommeli on myöskin se että piiri lämpenee suht äkkiä jonkinverran.

ja tämä on ainut paikka josta tiesin kysyä neuvoa :D

minullakin on tietokone. . .
Senior Member

3 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2005 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama ongelma yhden V4 koneen kans. Asensin infinityn ja tuollainen oli lopputulos. Piirin poistaminen ei auttanut ja epäilen että vika johtui käyttämästäni huonosta nestemäisestä fluxista joka ei palanut/haihtunut piirilevyltä pois ja aiheutti oikosulkuja emolla. En ole nyt kuukausiin koneeseen koskenut ja nyt tuli senverran kipinää että saatan jopa kaivaa koneen esille.

No niin..heh. Otin koneen esiin naftaliinista ja laitoin virrat päälle ja kone toimi kuin unelma. Eli epäilen että oli käyny just niinku tuossa sanoin ja nyt emo on kuivunut ja ei aiheuta oikosulkuja. En tuohon oikein muutakaan syytä keksi. Myös emolle jäänyt piuhanpätkä saattaa aiheuttaa samoja oireita tai pahempiakin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2005 @ 13:10

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > duo2 - modpiirin asennus ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy