User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 22:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lg 4081 b.päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
lg 4081 B.päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2005 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.voisko joku ystävällinen kertoa minulle mistä saisin uusimman päivityksen tohon lg 4081 B.asemaan.kun itsellä on toi enkku jostain syystä aikas huono :)tilasin nierlestä hiukan levyjä.juu ei toimi prkl.tosin ei tullut niitä mitä tilasin.josko se firmware auttaisi asemaan.
Senior Member

2 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2005 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko toi dvd polttaja? lg sivuilla ei löydy tommosta mallia?
Senior Member
_
20. huhtikuuta 2005 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2005 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu on.tarkka nimi onpi: hl-dt-st dvdram gsa-4081b scsi cdrom device
katsoin laitehallinasta.
Senior Member

2 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2005 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2005 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos sivuista.mutta jostain syystä päivitys ei onnistu.tulee vaan error 00000000000 jotain :(mulla on 2 eri asemaa toinen on sonyn polttava cd asema.eikä silläkään toimi noi levyt.tosin ei niissä ole toiminut oikein mitkään levyt.ennen toiminut kuin papin jorma:eli hyvin:)jotenkin kun kaveri vaihtoi koneeseen neron (tuoreemman)niin ei ole enään pelittänyt.olen nyt kokeillut eri neroillakin(huom.alkuperäsillä).sanoin vaan varuiks, ettei taas ruveta laulaan samaa laulua.mitä täällä usein kuulee.niin ei toimi.että mua rupee ottaan jo rekisteriin tää kone :(
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lg 4081 b.päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy