matrix onkelmia
|
|
vee7
Junior Member
1 tuotearvio
|
20. huhtikuuta 2005 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkäs modasin pleikkani ja siinä on uusin matrix infinity piiri. Ei lue mitään levyjä... ei aitoja, ei poltettuja, ei uutta firmwaree. Mikähän olisi vikana? Onko jollekin käynyt samalla tavalla?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 04:37 |
Linkki tähän viestiin
|
No ihan muutamalla on käynyt samaa tuossa parin viime päivän sisällä. Pikkusen alempaa kun luet topiceja niin vastaus löytyy. Jotakin olet koneesta polttanut tai kaapeli irti lukupäältä. Pahimmassa tapauksessa lukupää palanut.
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
21. huhtikuuta 2005 @ 05:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Myöskin mahdollisesti risa modi tekee myöskin tuota.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 05:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmmmmm.....aiheuttaako se alkuperäisen toimimattomuutta kans. Kun sitä nyt ei ole saatu ees päivitettyä niin eihän se lähde ees päälle.
Olisko helpoin tapa testata lukupää ja mahdollinen kaapelin kytkentä avaamalla levykelkan kansi ja virrat päälle. Jos lukupään linssi liikahtaa ja punainen laseri vilahtaa niin siinä ei välttämättä ole vikaa. ÄLÄ KATSO LASERIA YLHÄÄLTÄPÄIN !!!!!!!!!
Ensin kannattaa avata koneen kansi ja seurata liikkuuko levykelkan kannessa oleva valkoinen magneetti eli pyöriikö levy. Jos ei niin mahdollisesti lattakaapelin joku kosketusnauhoista on huonosti tai kääntynyt emolevyn päässä. Erittäin yleinen kämmi asennuksessa. Eli tarkastat silloin kaapelien kytkennät emolta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2005 @ 05:31
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 05:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tietyllä tapaa risa modi voi aiheuttaa.
Mulla ollut sekä MXL2 että Infinity sillä tapaa risa ettei lukenut mitään levyjä.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 05:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Ahaa...no MXL2 kyllä ymmärtää kun sitä ei päivitetä mutta infinityä epäilin. Ja se infinity oli sitten päivittämätön. Aiemminhan sai valmiiksi päivitettyjä piirejä.
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 05:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Infinity oli kyllä ihan firmwarella.
Toisekseen, kyllä Modpiirin myymät Infinityt ovat ihan Firmware 1.38:sella.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 06:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo no en osta infinityjä suomesta ja mikään muu kun alkuperäinen ei toimi ilman päivitystä eli kyllä ne sen suhteen tyhjiä on. Eikä tule edes infinity logoa ennen päivitystä. Ja muistaakseni myös konsolipiste myy päivittämättä.
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 06:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä hel***** sä selität.
Siis Matrix-team myy kokoajan ulos kahta versiota. Sekä "aitoa" Infinityä sekä Matrix-Homebrewn versiota.
Jälkimmäinen vaatii "päivityksen"
Modpiiri myy tätä ensimmäistä vaihtoehtoa.
Ulkomailla myydään suurimmaksi osaksi tätä Home-versiota kahdesta syystä: Hinnan tai mahdollisen lain pelon vuoksi.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 08:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitä selitän että asentamissani infinity piireissä ei ole ollut päivitystä valmiina vaan ne on pitänyt päivittää. Ei kai tuota tarvi rautalangasta vääntää. Kaikki ei osta piiriänsä modpiiri.comista.
Menee taas ohi alkuperäisen topicin:D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2005 @ 08:09
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 08:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: ja mikään muu kun alkuperäinen ei toimi ilman päivitystä
Ja mitäs tämä tarkoittaa?
Nimen omaan "aito" Infinity on valmiiksi "päivitetty".
Matrix-Team myy tukkumyyjille halvemmalla tuota "home-versiota", josta seuraa väistämäti, että sitä myöskin ostetaan heiltä eniten.
Sitä kautta myöskin eniten sitä myydään loppukäyttäjille.
Ja Home-versiolle on olemassa omat Firmwaret, ellet halua jostain syystä käytellä sitä Infinitynä.
Harmi etten voi todistaa, koska valmistajan sivut nurin ollut jo monta päivää.
EDIT: Kuin siunauksesta ne toimiikin nyt:
http://www.infinitymod.com/cgi-bin/matrix/site.pl?page=infinity_software <---- Tätä myydään siis maailmalla eniten ja joita sinä käsittelet.
Ja tätä ---> http://www.infinitymod.com/cgi-bin/matrix/site.pl?page=chip_infinity mä tarkoitan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2005 @ 08:16
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
No ehkä ne on siten ollu tuota homebrew versiota mitä olen tilannut ja sitä yritän tässä selittää että modpiiri ei ole käynnistänyt kopioa ennenkuin sen on itse päivittänyt. Alkuperäiset on lähtenyt päälle. Ja suomestakin saa sitä versiota mikä pitää päivittää. Mikä siinä nyt on kun et käsitä mitä tarkoitan.
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 09:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä minä käsitän. Mutta käsitätkö sinä mitä minä tarkoitin sillä että mulla oli "päivittämätön" uusi aito Infinity, jossa siis softat sisällä ja teki koneesta sellaisen ettei toistanut mitään levyä?
Joten kiteytettynä, aiheen kirjoittajalla voi olla risa Infinity kyseessä. Ilmeisesti myöskin aiheen kirjoitta on modinsa Modpiiristä tilannutkin. Joten siinä on valmiina softat.
Jollet, korjaa.
Toisaalta vikahan ei ole modin softassa varmaan, vaan itse modissa fyysisesti, jollei toista mitään levyjä.
Ainakin näin veikkaan.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 09:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo käsitän kyllä sen mutta toin vain esille että itsellä on ollut päivittämättömiä piirejä ja niitä saa myös suomesta konsolipiste liikkeeestä. Itsellenikin kävi ensimmäisellä kerralla niin että olin asentanut muutaman infinityn ja sitten ei yksi toiminutkaan. Soitin ouluun myyjälle ja kaveri sanoi että nykyään myydään päivittämättömiä versioita jotka pitää itse päivittää toimiakseen. Lisäksi tilasin USA:sta 10 kipaletta piirejä jotka kaikki vaati päivityksen käynnistyäkseen.
Liike USA:ssa on virallinen matrix jälleenmyyjä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2005 @ 09:16
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 09:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Varmasti juu. Isommat tukut myyvät niitä herkemmin infinityinä, jotta saa isomman katteen.
Kuitenkin HomeBrew modeja ne oikeasti on.
Asentelin niitä varmaan ekoina Suomessa joskus muinoin kun ne ilmesty. Asiakas oli niitä haalinut ulkomailta jo viime vuonna.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2005 @ 09:50 |
Linkki tähän viestiin
|
just just...en ole tuota sen enempää koskaan ees aatellu....onko siinä ihan oikeassa infinityssä sitten paremmat ominaisuudet. Toivottavasti ei vaikuta tuohon GT4 toimivuuteen. Ja yksi kaveri sanoi että piiri ei tue kunnolla komposiitti kaapelia. Voisko johtua siitä sekin.
Olen vain sokeasti luottanut että piiri on aito infinity sen enempää tutkimatta asiaa koska myyjä on valtuutettu matrix jälleenmyyjä. Joillain muilla sivuilla olen törmännyt ihan homebrew nimellä myytäviin piireihin ja halpojahan ne on ollut. Tilannut en niistä kuitenkaan ole.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2005 @ 09:53
|
vee7
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. huhtikuuta 2005 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
No vika tais löytyä R johto oli päässy irtoamaan. Ja kolvi käteen ja koittaan sitten uusiks.
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
HomeBrew ja "aito Infinity ovat keskenään täysin samanlaisia, lukun ottamati että homessa on se eri softa.
Sillähän pystyy muistikortilta lataan softia.
|
vee7
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. huhtikuuta 2005 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm.. modi toimii ja on valmiiksi jo 1.39 vaikka modpiiri.comissa lukee että 1.38. Se ei ota siis päivityksiä sen takia....
|
Shadown
|
21. huhtikuuta 2005 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se ottaa lukemattomia kertoja uuden päivityksen vastaan.
Aika outo kyllä että se olisi 1.39, koska mitä mulle viimeksi on modpiirin Infinityjä tullut, on niissä ollut 1.38 softa.
|
vee7
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. huhtikuuta 2005 @ 16:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihmettelin hieman itsekin, mutta vika voi olla että poltin softan aikas nopeesti rw levylle?
|
Shadown
|
22. huhtikuuta 2005 @ 04:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin RW-levyjähän noi ei lue. Paitsi DVD-RW levyjä uudemmat koneet.
|
romero
Senior Member
|
22. huhtikuuta 2005 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Niin RW-levyjähän noi ei lue.
Mitkä eivät lue?
|
Shadown
|
22. huhtikuuta 2005 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Pleikkarit. Tai kaippa jotkut, mutta ongelmia ollut.
Ja tarkoitan nyt CD-RW levyjä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2005 @ 20:11
|
Mainos
|
  |
|
romero
Senior Member
|
23. huhtikuuta 2005 @ 05:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Pleikkarit. Tai kaippa jotkut, mutta ongelmia ollut.
Ja tarkoitan nyt CD-RW levyjä.
Ilmeisesti CD-RW-lukukyky on aikamoista arpapeliä mutta kyllä ne tosiaan joissakin toimivat, ei kannata uskoa sokeasti etteivät ne pyöri vaan kokeilla koska päivitykset sun muut on näppärä ajaa niiltä mikäli suinkin suostuvat toimimaan. Oma V5/6 nielee mukisematta, pelejä en tosin ole kokeillutkaan mutta nimenomaan Infinityn päivitykset ja ohjelmien asentamiset muistikortille olen kaikki hoitanut uudelleenkirjoitettavilla.
|