User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 03:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > bsplayerin värisäädöt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BSPlayerin värisäädöt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jounis
Member

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2005 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan mulla joku raksi ffdshown asetuksissa väärässä paikassa, kun en saa noita bsplayerin värisäätöjä oikeen toimimaan?
Jotain avia katellessa olis mukava nostaa kuvan valoisuutta, ku tuntuu et kuva on turhan tumma.
bsplayerin säädin kyl liikkuu, mut kuvaan sillä ei oo mitään vaikutusta.
Eipä tuolta hakualueelta mulle mitään apuja löytynyt tähän hätään.. Uusin ffdshow ja bsplayer on käytössä.
Pistäkääs te fiksummat mulle joku pikku tipsi tähän ongelmaan, vaikka tää nyt ei mikään elämää suurempi asia olekaan.
Luultavasti tää on joku pikku juttu, mitä en vaan kokemattomuuttani huomaa.
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
25. huhtikuuta 2005 @ 04:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa'a... Oletko koittanut asentaa BsPlayerin uudestaan? FfdShowssa ei varsinaisesti ole mitään säätöä, mutta siinä tuleekin useita codecceja mukana, joten koitappa säätää jokaista codeccia erikseen. Tietysti yksi vaihtoehto on, että säädät näyttösi värejä/kontrastia vaikka elokuvan katsomisen ajaksi...

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
jounis
Member

1 tuotearvio
_
27. huhtikuuta 2005 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BSpalyerin uudelleen asennus ei asiaa auttanut... Poistin ffdshown ja säädöt toimii taas.. Löytyykö muita neuvoja?
En kyl viittis näytön asetuksia ruveta rukkailemaan aina leffan ajaksi.
Ja jos taas joka koodekkia yks kerrallaan räpeltelee, niin siinä menee ikä ja terveys ennen kun vahingossa natsaa oikein.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. huhtikuuta 2005 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Raw Video kohdasta FFDshow:n asetuksista muistaakseni pystyy säätämään tuota (Picture properties ja Luminance gain)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > bsplayerin värisäädöt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy