User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 02:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > audigy 2 nx ja line-in
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Audigy 2 NX ja Line-in
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Anatoli
Newbie
_
21. huhtikuuta 2005 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei

MUlla on omituinen tilanne kun en saa toimimaan line-in liitäntää ollenkaan. Ei pihahdustakaan kuulu. Mic-liitäntä toimi ok.

Laitteistoni: Windows XP SP2, Audigy 2 NX, AMD Duron 1600

Olen asentanu kaikki ohjelmistot/ajurit monesti uudelleen ja mikään ei auta.

Toinen ongelma on se että kun kerran sammuttaa laitteen(siis Audigyn) niin sitä ei saa päälle kuin vasta buuttaamalla koko tietokoneen. Audigy vaan jää mute-tilaan nukkumaan eikä sitä voi käyttää.

Onko tuote viallinen, vaiko käyttäjä?

Ja sitten asennettuani ohjelmat mulla on myös SB:n omien lisäksi Xear 3D. Onko tuo tarpeellinen ohjelma? Tukeeko se edes Sound Blastereita, koska sen avulla ei voi kuitenkaan säätää mitään. Mitään ei tapahdu vaikka sillä kuinka muutan säätöjä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > audigy 2 nx ja line-in

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy