User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 13:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > mp3lizard.com / artistit ja bändit > muusikkojahti > kaunista ääntä tarjolla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaunista ääntä tarjolla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
braverose
Newbie
_
22. huhtikuuta 2005 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etsin lähinnä ihmisiä jotka tykkää vääntää studiossa nappulaa.
Mun ääni taipuu aika monella tavalla,osaan hyvin rikkoa sitä mutta laulaa myös hempeästi kuin enkeli.Mihinkään hevihommeliin en lähe enkä matkimaan Taavitsaista. Olen aika luova ja tykkään improvisoida taustojen päälle.Pääsen matalalle ja korkealle+englannin kieleni on kiitettävää.Kaipaan kipeästi uusia projekteja-siis-pliiiiiis-soita-mä voin laulaa.T:Maria/*edit by Jannejt*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2005 @ 04:26

poisoned
Senior Member
_
22. huhtikuuta 2005 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otas toi numeros pois, ettei joku kaheli ala soitteleen =)
romero
Senior Member
_
22. huhtikuuta 2005 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/131087

Eikös tämä matsaisi jos on vielä voimassa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2005 @ 16:16

afterdawn.com > keskustelu > mp3lizard.com / artistit ja bändit > muusikkojahti > kaunista ääntä tarjolla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy