User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 13:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > polttaminen dvd:lle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Polttaminen dvd:lle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hilikka
Newbie
_
24. huhtikuuta 2005 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Nero StartSmart ohjelma ja olisi paljon karaokekappaleita (videoleike) miten saan ne poltettua dvd:lle että alkuun tulisi kappaleluettelo ?
Hilu

hilu
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
25. huhtikuuta 2005 @ 04:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitappa vaikka ohjelmaa DVD santa, josta on saatavilla ilmainen kokeiluversio. Sillä onnistuu poikkeuksellisen helposti videoklippien vääntäminen DVD-muotoon.

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
25. huhtikuuta 2005 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitappa vaikka ohjelmaa DVD santa, josta on saatavilla ilmainen kokeiluversio. Sillä onnistuu poikkeuksellisen helposti videoklippien vääntäminen DVD-muotoon.

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
hilikka
Newbie
_
25. huhtikuuta 2005 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistähän tuollaisen ohjelman saisin, tiedän vaan elokuvan tuon nimisen??? Hilu

hilu
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
25. huhtikuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Esim,tuolta löytyy.Google on kova sana.
http://www.mp3towav.org/dvdSanta/

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Senior Member
_
25. huhtikuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mainos
_
__

_
hilikka
Newbie
_
26. huhtikuuta 2005 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvoista, latasin dvd santan ja poltin karaokelevyjä (videoleike) yhden dvdn, muttei siihenkään tullu hakemistoa, mistä voisin valita kappaleita. Olen aika onneton näissä touhuissa.
Oisko vielä neuvoja.

hilu
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > polttaminen dvd:lle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy