User Käyttäjä Salasana  

maanantai 30.12.2024 / 23:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > videon pikkominen, leikkaaminen ??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Videon pikkominen, leikkaaminen ??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
matti_90
Member
_
24. huhtikuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä ohjelmalla saisi leikattua videoista turhat mainokset pois ja silleen??

Ja sit liitettyä ne tarpeelliset kohdat yhteen??
Michelin
Member
_
24. huhtikuuta 2005 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä tuplaa kysymyksiä, yksi viestiketju riittää.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/184868
matti_90
Member
_
25. huhtikuuta 2005 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu juu..mut kun ei oo kukaan noihin mun yksiinkään kysymyksiiin vastannu niin ajettin (tällä) kertaa pistää 2 viestiä.

Onko kauhee juttu?!?
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. huhtikuuta 2005 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Juu juu..mut kun ei oo kukaan noihin mun yksiinkään kysymyksiiin vastannu niin ajettin (tällä) kertaa pistää 2 viestiä. Onko kauhee juttu?!?
Kuten näkyy, vastauksia tuli mutta et varmaan tollasta vastausta hakenu kysymyksees...

Missähän muodossa tämä sinun videosi on?
Mainos
_
__

_
matti_90
Member
_
25. huhtikuuta 2005 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piti just tulla tänne viestiketjuun kiittään, KIITOKSIA KAIKILLE!!
Sain yhdistettyä, kun tein saman homman toisen kerran ne ja hyvin näyttää toimivan ainakin tietsikalla, se on eri asia toimiiko soittimessa. Olin varmaan vahingossa pistänyt vaan kaks samaa pätkää, sori oma moka.

Jos toi toimii mun Lg:ssä olen todella ylpeä itsestäni!!!
Kiitoksia vielä kerran. Alan oppia tämän Tv kortilla rippauksen.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > videon pikkominen, leikkaaminen ??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy