ABC:llä lataus nukahtaa...
|
|
Member
|
26. huhtikuuta 2005 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Saatan olla vain vainoharhainen (huomenna ostamaan foliohattua ;) ), mutta jotenkin tuntuu, että aina kun jättää abc:n itestään päälle niin siinä latausnopeus tippuu rankasti. Eli kun lähtee koneelta download on vaikka 40kt/s ja kun tulee parin tunnin päästä takaisin, niin nopeus on vaikka 0.3kt/s. Nopeus on noin alhainen, vaikka total speed olisikin yli 800kt/s, jolloin luulisi sieltä itellekin lohkeavan hieman enemmän kaistaa. Ja sen jälkeen kun on vähän aikaa palloillut netissä, niin abc:n nopeudetkin näyttää nousevan...
Kuulostaa kummalle, mutta tuota on käynyt jo niin usein, että oli pakko alkaa eppäilemään. Mikähän voisi olla vialla?
|
Limasika
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. huhtikuuta 2005 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuinka monta seedaajaa filulla jota lataat on?
|
Senior Member
|
26. huhtikuuta 2005 @ 20:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä mä luulen että sillon kun oot ollu pois, niin seedaajoita on vaan häippässy pajon pois.
|
Member
|
27. huhtikuuta 2005 @ 05:53 |
Linkki tähän viestiin
|
No mitä eilen katoin, niin seedajia oli 5 ja liiskareita 15.
Quote: Kyllä mä luulen että sillon kun oot ollu pois, niin seedaajoita on vaan häippässy pajon pois.
Niin kai se sitten on. Mutta on se vaan kummaa kun eilen illalla jätin päälle noin neljäks tunniks ja lähtiessä nopeus oli 35kt/s. Kun nyt aamulla katoin, niin tiedostoa oli tullut lisää 0,8%. Laskin juuri, niin tuon määrän lataamiseen olisi mennyt nopeudella 35kts 2 min 45 sekkaa!
|
Limasika
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. huhtikuuta 2005 @ 10:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa olla henkimaailman hommia, sun pitää vaan istua kököttää koneella koko ajan niin nopeus ei tipu :)
|
pähkinä
Member
3 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2005 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kokeilisit toista clientiä? Syynä voi olla myös tämä:
Quote: Jos käyt päivittämässä XP:täsi windows updaten avulla, on hyvin todennäköistä, että tcpip.sys tiedostosi on päivityksien myötä vaihtunut sellaiseen, jossa maksimi puoliavoimien yhteyksien määrä on 10. Tämä koskee myös niitä, jotka eivät ole asentaneet sp2:sta sekä niitä jotka ovat sp2:en asentaneet sekä pätsänneet tiedoston lvllordin/vastaavalla pätsillä.
Kannattaa siis ladata pätsi ja ajaa se. Pätsi ilmoittaa nykyisen arvon ja sen perusteella voi tarkistaa onko tiedosto vaihtunut siihen missä arvo on 10.Jos näin on, kannattaa pätsi ajaa ruudulle tulevien ohjeiden mukaan.
Infoa: Arvo 10 on liian pieni käytettäessä bittorrenttia, koska etsittäessä mahdollisia peerejä se täyttyy heti ja usein aiheuttaa latausnopeuksien/uploadnopeuksien tippumista.
Ja patchin saa täältä: http://www.lvllord.de/ tuo patchi nosti ainakin minulla nopeuden takaisin oikealle tasolle.
|
vervex
Member
|
27. huhtikuuta 2005 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän versio ABC:stä mahtaa olla kyseessä?
|
joppeli1
Newbie
1 tuotearvio
|
28. huhtikuuta 2005 @ 03:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Paljonko yleensä olette pistäneet uudeksi arvoksi? Default taisi olla 50 tuolla patchillä.
|
Member
|
28. huhtikuuta 2005 @ 10:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mikähän versio ABC:stä mahtaa olla kyseessä?
Versio 2.6.9. Kolmos versiota kokeilin aikanaan, mutta se jäi aina jumiin, ja näytti vievän 100% prossun ajasta.
@pähkinä: On tosiaan tullu laitettua Win Update, pitää kokeilla tuota patchia, kiitti vinkistä.
EDIT: Kokeilin tuota, mutta se vain ilmoitti, että järjestelmässä ei ole rajoituksia...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2005 @ 11:23
|
pähkinä
Member
3 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2005 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Paljonko yleensä olette pistäneet uudeksi arvoksi? Default taisi olla 50 tuolla patchillä.
Minä laitoin sen 50.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2005 @ 12:30
|
joppeli1
Newbie
1 tuotearvio
|
28. huhtikuuta 2005 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Pelaako kaikki softat sillä arvolla ok?
Mä en saanut WinMx:ää pelaan sillä, täytyisi kokeilla suurempaa arvoa tai sitten ongelma on muualla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2005 @ 12:52
|
Mainos
|
  |
|
pähkinä
Member
3 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2005 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla toimii kaikki mitä käytän, winmx:ää en käytä. Tuo 50 taitaa olla se alkuperäinen arvo, mikä on ollut siellä ennen windowsin autoupdatea, eli periaatteessa kaikkien ohjelmien pitäisi toimia.
|