User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 10:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv:n katsominen tietokoneella
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tv:n katsominen tietokoneella
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
runkku
Newbie
_
29. huhtikuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen yrittänyt selailla muita viestejä mutta en ole saanut oikein kunnon vastausta joten kysyisin että onnistuuko tv:n katsominen tietokoneella? mitä asetuksia pitää tehdä ? mitä ohjelmia tarvitsen ?

toisinpäin olen saanut onnistumaan eli laitan leffan pyörimään koneella niin pystyn katsoo telkkarista
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2005 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulla pitäs olla video in liitin koneessa jolloin pistäisit digi boksista piuhan siihen ,mutta en usko että sulla on video in liitäntää joten sun pitäs ostaaa tv kortti koneeseen.
runkku
Newbie
_
29. huhtikuuta 2005 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on tv kortti koneessa
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2005 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
et saa vai sitä korttia toimimaan?
mikäköhän kortti se on?

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv:n katsominen tietokoneella

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy